www.pavl.dp.gov.ua
ГОЛОВНА СТОРІНКА МАПА САЙТУ ДОПОМОГА Субота, 21 квітня 2018 року
Що нового на сайті ?

Архів публікацій
Павлоградський район >> Новини
Звіт Павлоградської районної ради про діяльність у 2017 році
Версія для друку Написати листа
Шановні депутати!

Шановна громадо Павлоградського району!

До Вашої уваги пропонується статистичний звіт Павлоградської районної ради про діяльність у 2017 році відповідно до вимог Закону України „Про місцеве самоврядування в Україні“.
Скликання сесії

Підготовка та оголошення сесії здійснюється відповідно до вимог Закону України „Про доступ до публічної інформації“ – висвітлення проектів рішень не пізніше ніж за 20 робочих днів, оголошення сесії – за 10 десять календарних днів.
У звітному періоді проведено 7 сесій районної ради, під час яких ухвалено 114 рішень районної ради, затверджено 58 розпоряджень голови районної ради.
Аналіз питань за тематикою свідчить, що найбільше розглянуто комунальних питань, а це – 35, що становить 30,7%;
загально-організаційних – 26 (22,8%);
соціально-економічних – 15 (13,2%);
земельних та з питань підприємництва – 13 (11,4%);
соціальної сфери (освіта, медицина, культура, сім’я, молодь, спорт, соціальний захист) – 13 (11,4%).
бюджетних – 12 (10,5%).
Майже у 95% рішень районної ради встановлено контроль, що здійснюється профільними постійними комісіями районної ради шляхом періодичного та підсумкового заслуховування звітів про виконання.
Зокрема, на контролі постійних комісій ради знаходиться 29 районних цільових програм та 2 Стратегії. В порядку контролю на засіданнях профільних постійних комісій у звітному періоді заслухано 27 інформацій про хід виконання програм, на пленарних засіданнях заслухано 19 звітів, у тому числі щоквартальні звіти з виконання бюджету та програми соціально-економічного розвитку.

Координація діяльності постійних комісій
Відповідно до рішення районної ради від 16 листопада 2015 року № 3-І/VІІ „Про постійні комісії Павлоградської районної ради VІІ скликання“ в районній раді активно діють 6 постійних комісій за напрямками діяльності.
Робота постійних комісій спрямовувалась на детальне вивчення питань, обговорення та прийняття відповідних висновків та рекомендацій.

Постійна комісія районної ради з питань планування бюджету, фінансів та управління спільною власністю територіальних громад.
Проведено 8 засідань, на яких розглянуто 96 питань, з них:
комунальні – 54 (56,2 %),
бюджетні – 28 (29,2%),
організаційно-загальні – 14 (14,6%).
Прийнято 96 висновків і рекомендацій.

Постійна комісія районної ради з питань соціально-економічного розвитку, промисловості, інвестицій, екології, використання земельних та природних ресурсів.
Проведено 6 засідань, на яких розглянуто 19 питань, з них:
соціально-економічні – 7 (36,8%);
організаційно-загальні питання – 6 (31,6%);
екологічні – 4 (21,1%);
використання земельних та природних ресурсів – 2 (10,5%).
Прийнято 19 висновків і рекомендацій.

Постійна комісія районної ради з правових питань, Регламенту, депутатської діяльності та етики, адміністративно-територіального устрою, взаємодії з органами місцевого самоврядування, громадськими організаціями та засобами масової інформації.
Проведено 8 засідань, на яких розглянуто 36 питань, з них:
Регламенту, депутатської діяльності та етики – 18 (50%);
організаційно-загальні питання – 9 (25%);
взаємодії з органами місцевого самоврядування, громадськими організаціями та засобами масової інформації – 6 (17%);
правові – 3 (8,0%).
Прийнято 36 висновків і рекомендацій.

Постійна комісія районної ради з питань енергозбереження, будівництва, транспорту, зв’язку, житлово-комунального господарства та благоустрою.
Проведено 6 засідань, на яких розглянуто 20 питань, з них:
організаційно-загальні – 6 (30%);
житлово-комунального господарства та благоустрою – 6 (30%);
будівництва – 6 (30%);
транспорту – 2 (10%);
Прийнято 20 висновків і рекомендацій.

Постійна комісія районної ради з питань АПК та розвитку підприємництва на селі.
Проведено 8 засідань, на яких розглянуто 39 питань:
земельних відносин – 25(64%);
організаційно-загальні – 11 (28%);
підприємництва – 2 (5%);
надзвичайних ситуацій – 1 (2,6%);
Прийнято 39 висновків і рекомендацій.

Постійна комісія районної ради з питань освіти, культури, спорту, охорони здоров’я та соціального захисту населення, торгівлі та побутового обслуговування населення.
Проведено 5 засідань, на яких розглянуто 27 питань, з них:
організаційно-загальні – 7 (26%)
охорона здоров’я – 7 (26 %)
соціальний захист, права дітей, сім’ї – 6 (22%)
освіта – 3 (11%)
культура – 3 (11%)
фізична культура, спорт – 1 (4%)
Прийнято 27 висновків і рекомендацій.

Особливу увагу хочеться приділити відвідуванню депутатів.


ПІБ
Кількість проведених пленарних засідань / пропущених
Кількість проведених
засідань ПК / пропущених
Довгий В.М.
7 / 0
8 / 0
Соболь Н.В.
7 / 0
7 / 0
Ентов І.І.
7 / 0
5 / 0
Кондрачук І.В.
7 / 0
5 / 0
Рибас Р.М.
7 / 1
8 / 0
Бузоверя М.І.
7 / 1
8 / 0
Кондрачук В.В.
7 / 1
7 / 0
Білич І.В.
7 / 1
6 / 0
Спичак А.М.
7 / 1
5 / 0
Савенко М.І.
7 / 1
7 / 1
Латоша О.П.
7 / 1
6 / 1
Максимчук С.Є.
7 / 1
8 / 2
Ібрагімов Д.М.
7 / 2
6 / 0
Сеньков І.О.
7 / 2
6 / 0
Мишуста Г.Г.
7 / 2
8 / 1
Костенко А.П.
7 / 2
8 / 1
Шаповал А.М.
7 / 2
7 / 1
Мирошниченко С.О.
7 / 2
5 / 1
Вєнєтуліс С.О.
7 / 2
5 / 3
Воронков І.П.
7 / 2
6 / 4
Чорний І.М.
7 / 3
8 / 0
Савеленко Б.А.
7 / 3
8 / 1
Кондрачук С.В.
7 / 3
6 / 1
Дмитрієв І.Г.
7 / 3
8 / 2
Горлов С.В.
7 / 3
6 / 2
Вернигора В.М.
7 / 4
6 / 1
Мельник О.І.
7 / 4
6 / 2
Корчевський М.І.
7 / 5
7 / 0
Губа Л.М.
7 / 5
7 / 3


Слід відмітити відповідальне ставлення депутатів до виконання своїх обов’язків на громадських засадах. Так, відповідно до моніторингу відвідування депутатами всіх засідань районної ради чотири депутата районної ради: Довгий В.М., Соболь Н.В., Ентов І.І. та Кондрачук І.В., не пропустили жодного пленарного засідання та засідання постійної комісії; у п’яти депутатів районної ради: Кондрачук В.В., Рибас Р.М., Бузоверя М.І., Білич І.В. та Спичак А.М., всього по одному пропуску пленарних засідань.
Звичайно є поважні причини, але необхідно всім депутатам відповідальніше ставитись до виконання своїх обов’язків, не порушуючи виконавської дисципліни.
Депутатський корпус Павлоградської районної ради VІІ скликання є дуже активним, і ця активність, у певній мірі, відображається у тих питаннях, що піднімались депутатами на сесіях.
Пропозиції депутатів районної ради та інших осіб,
які були порушені під час засідань постійних комісій районної ради та пленарних засідань

№ з/п
Дата
Назва питання
Зміст пропозиції
П.І.П. та посада особи, від якої надійшла пропозиція
Стан розгляду пропозиції та вжиття відповідних заходів
ПОСТІЙНІ КОМІСІЇ РАЙОННОЇ РАДИ
Постійна комісія районної ради з питань планування бюджету, фінансів та управління спільною власністю територіальних громад
1.
16.02.2017 засідання постійної комісіїПро розрахунки оптимізації використання фінансових ресурсів на утримання закладів охорони здоров’я у 2017 році.Начальнику фінансового управління райдержадміністрації Біловолу В.Г. підготувати та направити до районної ради інформацію з розрахунками щодо оптимізації використання фінансових ресурсів на утримання закладів охорони здоров’я у 2017 роціВисновки ПКЛист до фінансового управління РДА
від 27.02.2017
№ 02-24-137/0/2-17
Контроль – 10.04.2017
Протокол № 13
постійної комісії районної ради з питань планування бюджету, фінансів та управління спільною власністю територіальних громад
від 11.04.2017
2.
16.02.2017 засідання постійної комісіїПро внесення змін до рішення районної ради від 15 грудня 2016 року № 164-9/VІІ „Про районний бюджет на 2017 рік“Доручити начальнику фінансового управління РДА Біловолу В.Г., директору КЗ „ПРЦОЗО“ Приказюк С.М. спільно з директором КЗ „Булахівська ЗШ І-ІІІ ступенів“ Масловською Н.А. опрацювати питання щодо перерозподілу коштів в сумі 140,0 тис. грн. (за попередньою інформацією фінансового управління РДА кошти направляється на виготовлення ПКД на капітальні ремонти: будівлі Булахівської школи – 45 тис. грн., огорожі Булахівського ДНЗ – 25,0 тис. грн., будівлі Межиріцького НВК – 70,0 тис. грн.) та спрямування їх на проведення поточного ремонту приміщень Булахівської школи. Лист до фінансового управління РДА
від 27.02.2017
№ 02-24-137/0/2-17
контроль на наступне засідання ПК

Лист до КЗ „ПРЗОЗ“
від 27.02.2017
№ 02-22-139/0/2-17

Лист від РДА
від 15.03.2017
№ 02-22-163/0/1-17
306.07.2017Про передачу об’єктів комунальної власності Павлоградського району у власність територіальних громад м. Тернівка


Доручити виконавчому апарату районної ради направити Богданівській с/р пропозиції щодо прийняття до комунальної власності Богданівської сільської територіальної громади двох об’єктів, що розташовані у м. Тернівка, а саме: колишню будівлю школи по вул. Вознесенська, 92 та колишню будівлю дитячого садка по вул. Вознесенська, 23висновки ПК
(протокол № 15)
Лист до
Богданівської ОТГ
від 12.07.2017
№ 396/0/2-17


Лист від
Богданівської ОТГ
від 27.09.2017
№ 02-23-635/0/1-17
406.07.2017Про встановлення пільгової орендної ставки КП „Редакція газети „Рідний край“.Доручити виконавчому апарату районної ради звернутися до РДА з рекомендацією вирішити питання щодо повернення до районного бюджету податку на прибуток, сплаченого КП „Редакція газети „Рідний край“ за результатами роботи за 2016 рік, до бюджету м. Павлоград. Інформацію про результати проведеної РДА роботи заслухати на наступному засіданні постійної комісії районної радивисновки ПК
(протокол № 15)
Лист до РДА
від 08.09.2017
№ 490/0/2-17

Протокол № 16
постійної комісії районної ради з питань планування бюджету, фінансів та управління спільною власністю територіальних громад
від 03.10.2017
506.07.2017Про припинення діяльності комунального закладу охорони здоров’я „Павлоградський районний центр первинної медико-санітарної допомоги“ та його структурних підрозділів шляхом реорганізації (перетворення).Ураховуючи рішення сільських рад, що будуть прийняті щодо передачі КЗОЗ „Павлоградський районний центр первинної медико-санітарної допомоги“ до комунальної власності Богданівської сільської територіальної громади, на підставі відповідного подання Павлоградської райдержадміністрації з обґрунтуванням доцільності передачі зазначеного комунального закладу розглянути питання на наступному засіданні постійної комісії районної ради.висновки ПК
(протокол № 15)
Лист до РДА
від 31.08.2017
№ 468/0/2-17


Лист до
Вербківської ОТГ:
від 15.08.2017
№ 445/0/2-17
Повторно лист до
Вербківської ОТГ:
від 30.08.2017
№ 465/0/2-17

Рішення районної ради
від 05.10.2017
№ 227-14/VІІ
606.07.2017Про введення додаткової штатної одиниці до КЗК „Павлоградський районний культурно-дозвільницький центр“.Доручити директору КЗК „Павлоградський районний культурно-дозвільницький центр“ Шаповалу А.М. доопрацювати питання і винести його на розгляд на наступне засідання постійної комісії районної ради (Богуславочка) висновки ПК
(протокол № 15)
Лист до РДА
від 14.07.2017
№ 408/0/2-17

Лист від РДА
від 29.08.2017
№ 545/0/1-17
706.07.2017Про реорганізацію КЗ „Булахівська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів“ шляхом перетворення в КЗ „Навчально-виховний комплекс „Булахівська загальноосвітня школа І-ІІI ступенів-дошкільний навчальний заклад „Дзвіночок“ загального розвитку“.1. Виконавчому апарату районної ради звернутися до Павлоградської райдержадміністрації за наданням інформації про стан виконання рішення районної ради від 10 листопада 2016 року № 139-8/VІІ „Про реорганізацію комунального закладу „Булахівська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів“ в комунальний заклад „Навчально-виховний комплекс „Булахівська загальноосвітня школа І-ІІI ступенів - дошкільний навчальний заклад „Дзвіночок“ загального розвитку“.

2. Рекомендувати депутату районної ради Соболь Н.В. направити до райдержадміністрації депутатське звернення щодо порушеного нею питання про виділення і використання коштів на проведення ремонту приміщення НВК.

3. Розглянути зазначені питання на наступному засіданні постійної комісії районної ради.

висновки ПК
(протокол № 15)
Лист до РДА
від 13.07.2017
№ 404/0/2-17


Повторно
від 18.08.2017
№ 450/0/2-17

Протокол № 16
постійної комісії районної ради з питань планування бюджету, фінансів та управління спільною власністю територіальних громад
від 03.10.2017
Постійна комісія районної ради з питань енергозбереження, будівництва, транспорту, зв’язку, житлово-комунального господарства та благоустрою
1.
17.02.2016
засідання постійної комісії
Про підсумки роботи тимчасової комісії районної ради з вивчення питань організації збору та вивезення побутових відходів на території районуІнформацію тимчасової комісії районної ради з вивчення питань організації збору та вивезення побутових відходів на території району взяти до відома.
1. Рекомендувати сільським радам при наданні послуг із збирання та вивезення ТПВ не використовувати сміттєві баки, а в разі використання, забезпечити чітке дотримання санітарних, екологічних та інших вимог діючого законодавства та врахувати вимоги місцевого населення.
2. Рекомендувати райдержадміністрації:
підготувати та внести на розгляд сесії районної ради зміни та доповнення до Програми соціально-економічного та культурного розвитку Павлоградського району на 2017 рік (далі – Програма), а саме:
розділ 4 „Безпека життєдіяльності“ доповнити пунктом:
ліквідація стихійних сміттєзвалищ за межами населених пунктів Павлоградського району;
створити громадську районну інспекцію з благоустрою, містобудування та екології із залучення до її роботи громадських інспекторів.
3. Рекомендувати Павлоградському районному комунальному підприємству „ПМК-90“ та Павлоградському районному комунальному підприємству „ППМК“ взяти участь у конкурсах, які оголошені територіальними громадами району, з надання послуг зі збирання, вивезення, сортування та утилізації ТПВ.
4. Заслухати інформацію про хід виконання Стратегії поводження з твердими побутовими відходами у субрегіоні „Західний Донбас“ та дорожньої карти з її впровадження на наступному засіданні постійної комісії.
Костенко А.П., депутат районної ради Лист до РДА
від 24.02.2017
№ 131/0/2-17

Лист до сільських голів
від 24.02.2017
№ 132/0/2-17
2
11.04.2017
засідання постійної комісії
Про хід виконання Стратегії поводження з твердими побутовими відходами у субрегіоні „Західний Донбас“ та дорожньої карти з її впровадження. Рекомендувати райдержадміністрації в термін до 01 червня 2017 року надати повну інформацію:
про учасників регіонального проекту „Створення ефективної системи поводження з твердими побутовими відходами на території субрегіону „Західний Донбас“ із зазначенням їх дольової фінансової участі;
про виготовлення детального плану території для розміщення полігону твердих побутових відходів: визначення земельних ділянок та причини їх непогодження;
про дорожню карту регіонального проекту „Створення ефективної системи поводження з твердими побутовими відходами на території субрегіону „Західний Донбас“ на 2017 рік.
Вищезазначену інформацію заслухати на спільному засіданні постійної комісії районної ради з питань енергозбереження, будівництва, транспорту, зв’язку, житлово-комунального господарства та благоустрою, постійної комісії районної ради з питань соціально-економічного розвитку, промисловості, інвестицій, екології, використання земельних та природних ресурсів за участі членів керуючого комітету з реалізації регіонального проекту „Створення ефективної системи поводження з твердими побутовими відходами на території субрегіону „Західний Донбас“ від Павлоградського району.
Ібрагімов Д.М. – голова ПКПротокол № 10/10 спільного засідання постійної комісії районної ради з питань соціально-економічного розвитку, промисловості, інвестицій, екології, використання земельних та природних ресурсів,
постійної комісії районної ради з питань енергозбереження, будівництва, транспорту, зв’язку, житлово-комунального господарства та благоустрою
Постійна комісія районної ради з питань АПК та розвитку підприємництва на селі
1
10.07.2017Про план роботи постійної комісії та Павлоградської районної ради VІІ скликання на ІІ півріччя 2017 року.Костенко А.П. порушив питання щодо:
• стану та перспектив використання в подальшому земель державної власності на території Привовчанської та Богданівської сільських рад, що знаходяться в оренді ПрАТ „ДТЕК ПАВЛОГРАДВУГІЛЛЯ“ для с/г користування;
• стану та перспектив використання в подальшому земель, що знаходилися під садами, на території Троїцької, Привовчанської та Межиріцької сільських рад;
• стану та перспектив використання в подальшому земель державної власності під водними об’єктами, розташованими на території Троїцької та Привовчанської сільських рад;
• низької якості стільникового зв’язку на території Павлоградського району, і, перш за все, в населених пунктах Троїцької та Привовчанської сільських рад.
Висновки і рекомендації ПК (протокол № 9)

Опрацювати питання, порушені депутатом Костенком А.П. та в разі необхідності, внести відповідні зміни до плану роботи постійної комісії на ІІ-ге півріччя
2017 року на наступному засіданні комісії.
Лист до РДА
№ 398/0/2-17
12.07.2017


Лист від РДА
№ 02-24-516/0/1-17
17.08.2017
2
19.09.2017Про порушені питання депутатом
Костенко А.П. в ході затвердження плану роботи на ІІ півріччя 2017 року
1. Надіслати райдержадміністрації звернення щодо надання інформації, в електронному вигляді, щодо земельних ділянок на території Привовчанської та Богданівської сільських рад, що знаходяться в оренді ПрАТ „ДТЕК ПАВЛОГРАДВУГІЛЛЯ“, для с/г користування, та передані в суборенду ТОВ «Шахтар-Агро», станом на 01.01. 2013 р.
2. За результатами отриманої інформації від РДА, підготувати звернення до Головного управління Держгеокадастру у Дніпропетровській області щодо земельних ділянок на території Привовчанської та Богданівської сільських рад, що знаходяться в оренді ПрАТ «ДТЕК ПАВЛОГРАДВУГІЛЛЯ», для сільськогосподарського користування, та передані в суборенду ТОВ «Шахтар-Агро», станом на теперішній час.
3. Рекомендувати Павлоградській РДА провести нараду з сільськими головами та керівниками с/г підприємств та фермерських господарств з питання щодо стану садів та перспективи їх використання на території Павлоградського району.
4. Підготувати звернення до Головного управління Держгеокадастру у Дніпропетровській області щодо земельних ділянок під садами на території Троїцької, Привовчанської та Межиріцької сільських рад.
5. Рекомендувати РДА підготувати звернення до операторів стільникового зв’язку щодо шляхів поліпшення покриття стільниковим зв’язком в населених пунктах району та підвищення рівня обслуговування населення Павлоградського району.
Депутати Костенко А.П., Бузоверя М.І., Савеленко Б.А., які зазначили, що відповідь РДА із порушених питань їх не влаштовує, оскільки не дає відповідь на поставлені питання та належним чином не роз’яснює причини відмови у наданні затребуваної інформації та можливі подальші шляхи її витребуванняЛист до РДА
від 27.09.2017
№ 02-24-529/0/2-17
(контроль до 07.10.2017)

Лист від РДА
від 18.10.2017
№ 688/0/1-17
3
14.11.2017Щодо стану та перспектив використання в подальшому земель державної власності на території Привовчанської та Богданівської сільських рад, що знаходяться в оренді ПрАТ „ДТЕК Павлоградвугілля“ для сільськогосподарського користування1. Звернутися до Головного управління Держгеокадастру у Дніпропетровській області надати наступну інформацію:
- чи продовжені договори оренди на земельні ділянки державної власності, згідно з додатком;
- на якій підставі, від якої дати, на який строк продовжені зазначені договори оренди та встановлена для них орендна ставка для орендної плати по кожній орендованій земельній ділянці.

Зазначену інформацію подати в електронному вигляді на електронну адресу Павлоградської районної ради.

В разі, якщо дія зазначених договорів оренди припинена, просимо надати
інформацію про перспективи використання вищеназваних земельних ділянок.

Нагадуємо, що відповідно до абзацу 3 розділу „Пріоритети управління у сфері використання та охорони земель сільськогосподарського призначення державної власності та розпорядження ними“ викладених у Стратегії удосконалення механізму управління в сфері використання та охорони земель сільськогосподарського призначення державної власності та розпорядження ними, затвердженої Постановою Кабінету Міністрів України від 07 червня 2017 року №413, передбачена „передача земельних ділянок с/г призначення державної власності в оренду виключно на земельних торгах (в тому числі тих, строк дії оренди яких припиняється), крім установлених законом випадків“.

2. Звернутися до ПрАТ „ДТЕК ПАВЛОГРАДВУГІЛЛЯ“ за наданням інформації про подальше використання земель с/г призначення державної власності та про передачу частини земель (рілля) для учасників АТО.
Костенко А.П. Лист до РДА
від 22.11.2017
№ 697/0/2-17
Лист від РДА
від 15.01.2018
№ 639/0/1-18
Лист до ДТЕК
від 22.11.2017
№ 695/0/2-17
Лист до Держгеокадастру
від 22.11.2017
№ 696/0/2-17
Постійна комісія районної ради з питань освіти, культури, спорту, охорони здоров’я та соціального захисту населення, торгівлі та по бутового обслуговування населення
1
03.10.2017Про виконання постанови міжвідомчої наради керівників правоохоронних органів, органів виконавчої влади та місцевого самоврядування від
10 серпня 2017 року
Звернути увагу депутатів районної ради на дотримання на території населених пунктів законодавства, спрямованого на захист прав і свобод дітей. У випадках порушення законодавства щодо продажу суб’єктами господарювання алкогольних напоїв та тютюнових виробів неповнолітнім за необхідністю повідомляти про це сільського голову та правоохоронні органи.
Пропонувати сектору у справах дітей Павлоградської райдержадміністрації спільно з органами поліції періодично проводити у навчальних закладах району із залученням вчителів, батьків і дітей відповідні заходи з роз’яснення наслідків неналежного виховання неповнолітніх та виконання батьківських обов’язків, порушення прав і свобод дітей, проявів насилля серед дітей, про повноваження сектору у справах дітей.


висновки і рекомендації ПК (протокол № 12)Лист до РДА
№ 02-24-569/0/2-17
06.10.2017
СЕСІЇ РАЙОННОЇ РАДИ
105.10.2017Доопрацювати Положення про присвоєння звання „Почесний громадянин Павлоградського району“Доручити постійній комісії районної ради з правових питань, Регламенту, депутатської діяльності та етики, адміністративно-територіального устрою, взаємодії з органами місцевого самоврядування, громадськими організаціями та засобами масової інформації (голова Мишуста Г.Г.) доопрацювати Положення про присвоєння звання „Почесний громадянин Павлоградського району“ з врахуваннями всіх пропозицій депутатів районної ради та внести на затвердження на наступну сесію. Кондрачук І.В.
Костенко А.П.
Лист голові постійної комісії районної ради
з правових питань, Регламенту, депутатської діяльності та етики, адміністративно-територіального устрою, взаємодії з органами місцевого самоврядування, громадськими організаціями та засобами масової інформації
від 13.10.2017
№ 594/0/2-17
Лист депутатам районної ради
від 13.10.2017
№ 595/0/2-17
226.10.2017Про припинення юридичної особи – комунальних закладів та установ району шляхом ліквідації
Головам ліквідаційних комісій (Амірханова Л.О., Шаповал А.М., Древаль В.М., Сташук Л.Г, Тимченко А.В., Абабкова Н.Б.) подати інформацію до районної ради щодо виконання цього рішення в термін до 27 грудня 2017 року.Рішення районної ради від 26.11.2017 Рішення районної ради
від 11.01.2018
№ 283-18/VІІ,
№ 284-18/VІІ,
№ 285-18/VІІ
330.11.2017Про використання майна, що належить до спільної власності територіальних громадПро надання копій документів на підставі чого техніка з КУ „Методичний кабінет“ була передана в користування до ЦНАПу Протокол 16 сесії Рішення районної ради
від 21.12.2017
№ 270-17/VІІ
430.11.2017Щодо виділення земельних ділянок учасникам бойових дій На наступну сесію районної ради підготувати інформацію про забезпеченість виділення земельних ділянок учасникам бойових дій. Білич І.В.Інформація РДА
від 20.12.2017
№ 01-10-2176/0/334-17
Протокол сесії № 17
від 21.12.2017
Депутатські звернення до голови районної ради
1
08.02.2017Про стан будівлі інтернатного відділення та дитячої групи Межиріцького НВКПро призначення комісії з технічного обстеження будівлі Межиріцького НВК та при необхідності залучити фахівців з інструментального обстеження дитячого комплекту НВК Шаповал А.М.
Ібрагімов Д.М.
Спичак А.М.
Вжито заходи щодо технічного обстеження будівлі із залученням фахівців.
Петренко Л.Я. –
на контроль
(лист КЗ ПРЦ ОЗО – від 13.02.2017 № 71/17
Про результати обстеження направлено лист депутатам
21.02.2017
№ 02-24/123/0/2-17 )
ПРЕЗИДІЯ РАЙОННОЇ РАДИ
111.07.2017Зменшення орендних ставок за оренду земельних ділянок
(протокол № 12)
Голові РДА (Максимчук С.Є.) звернутись до першого заступника голови ОДА з даного питання.Чорний І.М. – голова ПК з питань АПК та розвитку підприємництва на селі Лист до РДА
від 13.07.2017
№ 402/0/2-17
Повторно
Лист до РДА
29.08.2017
№ 463/0/2-17

Лист від РДА
від 19.09.2017
№ 02-23-602/0/1-17


Організація надання депутатам допомоги
у здісненні ними своїх повноважень.

З метою надання практичної допомоги у діяльності депутатів районної ради проведено тематичні семінари з питання заповнення декларації про майновий стан і доходи фізичної особи, аспекти електронного декларування.
Також надана відповідна інформація з питань:
діяльність депутата місцевої ради: потреби територіальної громади – пріоритети – реалізація;
перебудова системи організації влади в Україні;
управлінські компетентності депутата місцевої ради в питаннях розвитку громади;
організаційно-поведінкові аспекти діяльності депутата як представника інтересів територіальної спільноти;
порядок і строки проведення перших місцевих виборів депутатів та сільських голів в ОТГ;
призначення, порядок і строки проведення перших виборів старост в ОТГ.
Також депутати районної ради взяли участь у:
семінарі „Особливості формування територіальних громад області в умовах децентралізації“ за участю представників Української асоціації районних та обласних рад;
семінарі-тренінгу для посадових осіб місцевого самоврядування, депутатів місцевих рад, сільських, селищних, міських голів та уповноважених осіб з питань запобігання та виявлення корупції за участю фахівців Національного агентства з питань запобігання корупції з метою роз’яснення законодавства про конфлікт інтересів на основі нової редакції Методичних рекомендацій щодо запобігання та врегулювання конфлікту інтересів, в яких запропоновано базові практичні інструменти для підвищення ефективності виявлення, запобігання та врегулювання конфлікту інтересів, дотримання встановлених заборон та обмежень;
конференції „Стратегія енергозбереження, енергоефективності та розвитку відновлювальних джерел енергії Дніпропетровської області на 2018-2035 роки“;
міжнародній конференції „Від зеленого будинку – до зеленої громади“.
Робота президії.

Президія районної ради є дорадчим органом Ради, який попередньо готує узгоджені пропозиції і рекомендації з питань, що передбачається внести на розгляд ради.
До складу президії Ради входять голова Ради, заступник голови Ради, голови постійних комісій Ради, голови депутатських фракцій – всього 13 чоловік
Президія розглядає та погоджує проект порядку денного сесії в цілому, рекомендує проект порядку денного сесії та проекти рішень районної ради для внесення на розгляд та затвердження на пленарному засіданні.
Протягом звітного періоду було проведено 7 засідань президії районної ради.

Керівництво виконавчим апаратом ради.

Робота апарату у звітному періоді була спрямована за трьома основними напрямками, а саме:
Перше-організація ефективної роботи депутатського корпусу районної ради;
Друге-удосконалення роботи виконавчого апарату районної ради;
Третє-забезпечення діяльності ради як органу місцевого самоврядування відповідно до вимог сьогодення та на перспективу.
За цими напрямками ми визначили такі ключові пріоритети, це
здійснення повноважень відповідно до вимог чинного законодавства;
прийняття рішень та затвердження програм, спрямованих на підвищення соціально-економічного та культурного розвитку району, забезпечення контролю за їх виконанням;
ефективне управління об’єктами спільної власності територіальних громад району;
впровадження проектної діяльності;
сприяння вирішенню питань, спрямованих на реалізацію реформи у галузі освіти, охорони здоров’я та культури;
зміцнення співпраці з органами місцевого самоврядування всіх рівнів та з органами виконавчої влади;
підтримка громадської діяльності;
забезпечення публічності та відкритості влади.

Організаційне, правове, інформаційне, матеріально-технічне забезпечення діяльності ради, її органів і кожного депутата забезпечують всього 7 відповідальних посадовців апарату. Це, до речі, найменша чисельність з усіх районних рад в області. Всі посадовці мають вищу освіту, троє з них – є магістрами державного управління, але всі постійно підвищують свій професійний рівень шляхом самоосвіти та участі у семінарах, вебінарах, тренінгах, дистанційних курсах та навчальних програмах, за результатами яких отримано (12) сертифікатів та посвідчень.
Велику увагу в своїй діяльності працівники виконавчого апарату приділяють роботі із документообігом. Так, у звітному періоді до районної ради надійшло 907 листів, інформаційних запитів, заяв, пропозицій та телефонограм, що потребували вивчення, вирішення та надання кваліфікованої, і в більшості випадків, термінової відповіді, із них контрольних – 86. Відповідно кількість вихідних інформацій становить 825 документів.
Аналіз документообігу за категоріями кореспондентів

Кореспондент
Вхідна кореспонденція
Вихідна кореспонденція
Обласна рада
125
43
ОДА
19
5
РДА
166
98
Сільські ради, сільські голови
61
63
Комунальні заклади, керівники КЗ
106
66
Депутати
21
53
Силові структури
48
61
Інші підприємства, організації, заклади
361
436



За цей період було підготовлено та прийнято 180 розпоряджень голови районної ради, що стосуються основної діяльності ради (58), кадрових питань (47), відпусток (46), відряджень (29), а також 1 доручення. Всі розпорядження прийняті в міжсесійний період головою районної ради обов’язково затверджуються відповідним рішенням на сесії.
Всі документи фіксуються за допомогою програми електронного документообігу „ДОК ПРОФ“ та „Звернення громадян“. Технічні особливості цих програм спрямовані на оптимізацію діловодства, що у свою чергу, дозволяє в автоматичному режимі відслідковувати і контролювати хід підготовки документів, роботу спеціалістів, терміни виконання та інші необхідні параметри.
Постійно здійснюється діловодний контроль за районними цільовими програмами – за звітний період затверджено 4 районні програми та внесено зміни до 7 програм. Ведеться супровід та координація роботи 6 постійних комісій районної ради.
В рамках проектної діяльності підтримуються дружні стосунки та плідна співпраця з міжнародними та вітчизняними фондами, проектами, конкурсами.
У 2017 році в рамках ІІІ фази проекту ЄС/ПРООН „Місцевий розвиток, орієнтований на громаду“ завершено реалізацію мікропроектних пропозицій на загальну суму 1,7 млн. грн.:
с. Нова Русь (Богданівська ОТГ) – вуличне освітлення з ВДЕ – 317 783,63 грн.;
с. Вербки (Вербківська ОТГ) – утеплення школи – 434 630,00 грн.;
с. Кочережки (Вербківська ОТГ) – вуличне освітлення – 451 905,00 грн.;
с. Привовчанське (з листопада 2017 року Троїцька ОТГ) – встановлення твердопаливних котлів – 490 574,00 грн.
За результатами обласного конкурсу проектів та програм розвитку місцевого самоврядування 2017 року впроваджено проект Троїцької сільської ради „Реконструкція парку „Дружба“ шляхом обладнання спортивних площадок та зони відпочинку – запорука здоров’я, достатку та розвитку територіальної громади“ на загальну суму 881,4 тис. грн.
Продовжено співпрацю зі Швейцарсько-українським проектом „Сприяння децентралізації в Україні“ DESPRO, в рамках якого введено в дію ІІІ чергу водопроводу у с. Троїцьке (з листопада 2017 року Троїцька ОТГ) – загальний бюджет 1,862млн. грн.
Багаторічний досвід співпраці в рамках соціального партнерства з компанією ДТЕК постійно підтверджує свої позиції у напрямку сталого розвитку територіальних громад. Так у 2017 році громади району взяли участь у конкурсі міні-грантів з оновленою назвою – „Громада своїми руками“. В результаті було реалізовано 12 проектів-переможців ініціативних груп всіх сільських рад району (із 25 поданих проектів) на загальну суму 801,019 тис. грн. ( сума гранту від компанії ДТЕК становила 517 450,00 грн.).
Всього у 2017 році впроваджено 18 проектів на загальну суму 5,2 млн. грн.
Районний ресурсний центр постійно здійснює супровід впровадження таких проектів, а за допомогою Форуму місцевого розвитку Павлоградського району (у звітному періоді проведено 2 Форума та 1 круглий стіл) створюються умови для реалізації принципів сталого розвитку в районі та більш активному залученню усіх верств населення, представників установ, організацій та бізнес-структур до діалогу з органами місцевої влади, виробленню прозорих та ефективних механізмів планування на місцевому рівні та залучення громадян до управління.
Так, за результатами діяльності та конкурсного відбору в рамках ІІІ фази проекту ЄС/ПРООН „Місцевий розвиток, орієнтований на громаду“ районний ресурсний центр став одним із кращих та отримав для подальшої ефективної роботи нові технічні засоби: принтер, ноутбук та фотокамеру.
Забезпечення роботи з розгляду звернень громадян, доступу до публічної інформації, гласності у роботі ради

В районній раді створено всі умови задля проведення безперебійної системної роботи із зверненнями громадян. Разом з депутатами, сільськими головами – спільними зусиллями вирішувались всі питання. Найбільш проблемні розглядались на засіданнях постійних комісій. Фактична кількість тих, хто звертався на особистих прийомах, значно перевищує кількість зареєстрованих звернень, оскільки громадяни, депутати мають щоденний вільний доступ до керівництва районної ради (19 – звернень громадян, 4 – депутатських звернень).
Відкритість і гласність роботи Ради забезпечується через засоби масової інформації та на офіційному веб-сайті Павлоградського району http:// www.pavl.dp.gov.ua (далі – офіційний сайт).
Гласність засідань Ради забезпечується шляхом онлайн Інтернет трансляції та вільного доступу до архіву відеозаписів в мережі Інтернет, а також, через засоби масової інформації та на офіційному сайті.
Механізми реалізації цього принципу діяльності визначаються відповідними положеннями Регламенту.
Доступ до інформації здійснюється відповідно до Закону України „Про доступ до публічної інформації“ та вимог, визначених у порядку доступу до публічної інформації в Павлоградській районній раді.
Протягом звітного періоду забезпечено висвітлення на офіційному веб-сайті Павлоградського району:
114 проектів рішень та рішень районної ради,
58 розпоряджень голови районної ради,
114 висновків і рекомендацій постійних комісій районної ради;
41 протоколів засідань постійних комісій районної ради;
7 протоколів пленарних засідань районної ради.
Також розміщено 8 відеозаписів: пленарних засідань районної ради (5), форуму місцевого розвитку Павлоградського району (1), презентаційного заходу – міні-конференції „Децентралізація: основи, можливості та перспективи“ в рамках проекту „Сприяння децентралізації у Східній та Центральній Україні“ (1), спільне засідання постійних комісій районної ради з правових питань, Регламенту, депутатської діяльності та етики, адміністративно-територіального устрою, взаємодії з органами місцевого самоврядування, громадськими організаціями та засобами масової інформації, з питань планування бюджету, фінансів та управління спільною власністю територіальних громад (1).
Відповідно зафіксовано 168 перегляд зазначених заходів.
Представлення ради у відносинах з державними органами, іншими органами місцевого самоврядування, об єднаннями громадян, трудовими колективами, адміністрацією підприємств, установ, організацій і громадянами, а також у зовнішніх відносинах відповідно до законодавства

У звітному періоді була налагоджена конструктивна співпраця з райдержадміністрацією та її структурними підрозділами, територіальними органами виконавчої влади, сільськими радами, депутатами усіх рівнів.
Сільським радам постійно надавалась необхідна правова та методична допомога, проводились семінари – наради для посадовців цих рад.
Протягом 2017 року посадові особи місцевого самоврядування районної та сільських рад активно приймали участь у навчанні та підвищенні кваліфікації. Так, у навчанні за обласною програмою взяли участь 10 посадовців, що у 2 рази більше доведеної обласною радою норми.
За двотижневими професійними програмами у Дніпропетровському регіональному інституті державного управління Національної академії державного управління при Президентові України підвищили свою кваліфікацію 3 особи (секретар Вербківської сільської ради та молоді фахівці Богданівської і Вербківської сільських рад, стаж служби яких менше 1 року).
За регіональною програмою для посадових осіб IV категорії посад активно навчались голови Богуславської, Булахівської, Межиріцької сільських рад.
Найбільша активність та зацікавленість посадових осіб спостерігалась у семінарах з питань запобігання корупції та виявлення конфлікту інтересів: участь у навчанні взяли 15 осіб, а з питань заповнення декларації – 4 особи. І це закономірно, бо чітке розуміння та правове застосування антикорупційного законодавства під час виконання службових обов’язків посадовими особами та депутатами всіх рівнів – запорука прозорої та законної діяльності рад.
Загалом у минулому році пройшли навчання 31 посадова особа.

Постійно підвищують свій професійний рівень шляхом самоосвіти та участі у семінарах, вебінарах, тренінгах, дистанційних курсах та навчальних програмах посадовці виконавчого апарату, а саме:
• міжнародна конференція „Сприяючи енергоефективності в Україні: кращий досвід з Словаччини“ – 27 лютого 2017 року – м. Дніпро – 2 учасника;
• засідання круглого столу „Цілі сталого розвитку: регіональний вимір“ – 20 квітня 2017 року – м. Київ – 2 учасника;
• курс у сфері публічних закупівель „Публічні закупівлі в Україні“ – 15-16 червня 2017 року – 2 учасника;
• онлайн – навчання на державному навчальному інтернет-ресурсі – курс „Публічні закупівлі“ – червень-липень 2017 року – 3 учасника;
• навчальний візит до Польщі (м. Краків) з метою ознайомлення з адміністративно-територіальним устроєм, особливостями діяльності органів місцевого самоврядування, обмін досвідом у сфері взаємодії з громадськістю та розвитку проектної діяльності – проект „Сприяння децентралізації у Східній та Центральній Україні“, що реалізується благодійним фондом „Агенція місцевого економічного розвитку м. Зеленодольськ“ у партнерстві з СГО „Фундація локальних ініціатив Донеччини“ (Україна) та Фондом культурного розвитку „Znak“ (Польща) за фінансової підтримки NED (National Endowment for Democracy) і при співфінансуванні компанії ДТЕК – 02 до 09 липня 2017 року – 1 учасник;
• всеукраїнська нарада-семінар для представників місцевого самоврядування – Українська асоціація районних та обласних рад – 11-15 вересня 2017 року – смт Затока Одеської області – 2 учасника;
• онлайн – курс „Децентралізація в Україні – теорія та практика“ – Інститут громадянського суспільства – вересень – жовтень 2017 року – 1 учасник;
• семінар „Особливості формування територіальних громад області в умовах децентралізації“ – Українська асоціація районних та обласних рад – 18 жовтня 2017 року – м. Дніпро – 3 учасника;
• семінар-тренінг для посадових осіб місцевого самоврядування, депутатів місцевих рад, сільських, селищних, міських голів та уповноважених осіб з питань запобігання та виявлення корупції з метою роз’яснення законодавства про конфлікт інтересів на основі нової редакції Методичних рекомендацій щодо запобігання та врегулювання конфлікту інтересів, в яких запропоновано базові практичні інструменти для підвищення ефективності виявлення, запобігання та врегулювання конфлікту інтересів, дотримання встановлених заборон та обмежень – Національне агентство з питань запобігання корупції – 26 жовтня 2017 року – м. Дніпро – 4 учасника;
• конференція „Стратегія енергозбереження, енергоефективності та розвитку відновлювальних джерел енергії Дніпропетровської області на 2018-2035 роки“ – 22 листопада 2017 року – м. Дніпро – 2 учасника;
• міжнародна конференція „Від зеленого будинку – до зеленої громади“ – 22 листопада 2017 року – м. Дніпро – 2 учасника.
• онлайн – курс „Конфлікт інтересів: треба знати!“ – Інститут громадянського суспільства – грудень 2017 року – 1 учасник;
Набуті знання дозволяють нам зафіксувати та розповсюдити кращі практики місцевого самоврядування, розвивати проектну діяльність в районі.

ДЕЦЕНТРАЛІЗАЦІЯ

Значна увага в звітному періоді приділялась процесу децентралізації влади. Відповідно до Закону України „Про добровільне об’єднання територіальних громад“ спільними зусиллями районної ради, райдержадміністрації, сільських рад, депутатського корпусу районної та сільських рад на території Павлоградського району у 2015 році було створено дві об’єднанні територіальні громади – це Богданівська ОТГ та Вербківська ОТГ, діяльність та досвід яких на сьогоднішній день є успішним.
В результаті перших місцевих виборів, що відбулися 29 жовтня 2017 року, в Павлоградському районі створено ще дві об’єднані територіальні громади: Межиріцька ОТГ та Троїцька ОТГ.
Богуславська сільська рада, яка на сьогоднішній день не приєдналась до жодної громади, згідно з Перспективним планом формування територій громад Дніпропетровської області включена до складу Богданівської ОТГ.
З метою розповсюдження інформації та надання роз’яснення щодо процесу децентралізації на офіційному веб-сайті Павлоградського району в рубриці „Децентралізація“ розміщено Закон України „Про добровільне об’єднання територіальних громад“, Методика формування спроможних територіальних громад, затверджена постановою КМУ від 08.04.2015 № 214 та Указ Президента України від 07.12.2016 № 545/2016 „Про першочергові заходи з розвитку місцевого самоврядування в Україні на 2017 рік“, інформація щодо їх роз’яснення публікувалась в регіональній газеті „Рідний край“.
Також, як у процесі формування Богданівської та Вербківської ОТГ, так і в процесі формування Троїцької та Межиріцької ОТГ всі сільські ради, депутати районної та сільських рад, активи сільських рад отримали методичні матеріали, які теж розміщені на сайті Павлоградського району:
http://www.pavl.dp.gov.ua/OBLADM/pavlograd_rda.nsf/docs/14A1FBE0FCFEB0E2C22580C8003F39F6?OpenDocument.
В рамках регіонального плану заходів щодо виконання Указу Президента України „Про першочергові заходи з розвитку місцевого самоврядування в Україні на 2017 рік“ на території Павлоградського району було проведено:

Громадські обговорення за участю депутатів відповідних рад з питання популяризації європейських принципів місцевої демократії та з питань, пов’язаних з добровільним об’єднанням територіальних громад

І квартал

21.02.2017, 22.02.2017, 24.02.2017 – проведено громадські обговорення на території Межиріцької сільської ради за участю жителів сільської ради: депутатів, інтелігенції, активу, з питання про надання згоди на добровільне об’єднання територіальних громад.
10.02.2017 – проведено громадські обговорення на території Булахівської сільської ради за участю жителів сільської ради: депутатів, інтелігенції, активу, з питання про надання згоди на добровільне об’єднання територіальних громад.
03.02.2017, 13.02.2017 – проведено громадські обговорення на території Карабинівської сільської ради за участю жителів сільської ради: депутатів, інтелігенції, активу, з питання про надання згоди на добровільне об’єднання територіальних громад.
11.02.2017, 12.02.2017 – проведено громадські обговорення на території Привовчанської сільської ради за участю жителів сільської ради: депутатів, інтелігенції, активу, з питання про надання згоди на добровільне об’єднання територіальних громад.
19.02.2017 – проведено громадські обговорення на території Межиріцької сільської ради за участю жителів сільської ради: депутатів, інтелігенції, активу, з питання про схвалення проекту рішення про добровільне об’єднання територіальних громад.
22.02.2017 – проведено громадські обговорення на території Булахівської сільської ради за участю жителів сільської ради: депутатів, інтелігенції, активу, з питання про схвалення проекту рішення про добровільне об’єднання територіальних громад.
24.02.2017 – проведено громадські обговорення на території Карабинівської сільської ради за участю жителів сільської ради: депутатів, інтелігенції, активу, з питання про схвалення проекту рішення про добровільне об’єднання територіальних громад.

ІІ квартал

В рамках підготовки проектних заявок для участі в обласному конкурсі проектів та програм розвитку місцевого самоврядування протягом березня – квітня 2017 року проведено громадські обговорення у с. Межиріч, с. Богуслав, с. Привовчанське, с. Троїцьке, а також у Богданівській та Вербківській об’єднаних громадах щодо погодження тематики та заходів проектів відповідними територіальними громадами та сільськими благодійними організаціями.
10.05.2017 – проведено спільне засідання постійних комісій районної ради з правових питань, Регламенту, депутатської діяльності та етики, адміністративно-територіального устрою, взаємодії з органами місцевого самоврядування, громадськими організаціями та засобами масової інформації та з питань планування бюджету, фінансів та управління спільною власністю територіальних громад з питання добровільного об’єднання сільських рад району згідно з Перспективним планом формування територій громад Дніпропетровської області, схваленого рішенням обласної ради від 27 травня 2015 року № 641-31/VI.
09.06.2017проведено робочу нараду з питання реформування закладів медицини в умовах децентралізації та створення об’єднаних територіальних громад.
ІІІ квартал

19.09.2017, 20.09.2017, 21.09.2017проведено спільні наради за участю органів місцевого самоврядування району, райдержадміністрації, комунальних закладів та установ щодо використання комунального майна та подальшої діяльності закладів та установ району в умовах децентралізації та створення об’єднаних територіальних громад.
За результатами цих нарад на 14 сесії Павлоградської районної ради, що відбулася 05.10.2017, були прийняті рішення:
„Про передачу до комунальної власності Богданівської сільської об’єднаної територіальної громади комунального закладу охорони здоров’я „Павлоградський районний центр первинної медико-санітарної допомоги“.
„Щодо перспектив та умов подальшої діяльності комунальних закладів та установ району, у зв’язку із створенням об’єднаних територіальних громад“.
ІV квартал

19.10.2017 проведено спільну нараду за участю органів місцевого самоврядування району, райдержадміністрації, комунальних закладів та установ щодо подальшої діяльності закладів та установ району в умовах децентралізації та створення об’єднаних територіальних громад.
За результатами цієї наради на 15 сесії Павлоградської районної ради, що відбулася 26.10.2017, були прийняті рішення:
№ 233-15/VІІ від 26.10.2017 року „Про припинення юридичної особи - комунального закладу культури „Павлоградська районна бібліотека“ шляхом ліквідації“;
№ 234-15/VІІ від 26.10.2017 року „Про припинення юридичної особи - комунального закладу культури„Павлоградський районний культурно-дозвільницький центр“шляхом ліквідації“;
№ 235-15/VІІ від 26.10.2017 року „Про припинення юридичної особи - комунального позашкільного навчального закладу „Павлоградський районний еколого-натуралістичний центр дітей та учнівської молоді“ шляхом ліквідації“;
№ 236-15/VІІ від 26.10.2017 року „Про припинення юридичної особи - комунального позашкільного закладу освіти„Районний будинок творчості дітей та юнацтва“ шляхом ліквідації“;
№ 237-15/VІІ від 26.10.2017 року „Про припинення юридичної особи - комунального закладу „Дитячо-юнацька спортивна школа Павлоградського району“шляхом ліквідації“;
№ 238-15/VІІ від 26.10.2017 року „Про припинення юридичної особи - комунальної установи „Павлоградський районний методичний кабінет“ Павлоградської районної ради Дніпропетровської області“ шляхом ліквідації“;
№ 239-15/VІІ від 26.10.2017 року „Про внесення змін до рішення районної ради від 05 серпня 2016 року № 98-6/VІІ „Про створення комунального закладу „Павлоградський районний центр з обслуговування закладів освіти“.
07-09.11.2017 проведено спільні наради за участю органів місцевого самоврядування району, комунальних закладів та установ з питань передачі майна об’єднаним територіальним громадам.
За результатами цих нарад на 16 сесії Павлоградської районної ради, що відбулася 30.11.2017, було прийнято 9 рішень щодо передачі у власність об’єднаних територіальних громад комунальних закладів та майна.


Заходи за участю депутатів відповідних рад з метою залучення громадян до активного життя у своєму регіоні та активізації їх громадянської позиції щодо вирішення питань місцевого значення

І квартал

01.02.2017 року – проведено робочу зустріч активу майбутньої Межиріцької ОТГ з представниками Дніпропетровського центру розвитку місцевого самоврядування та Дніпропетровської обласної ради – учасники: (сільські голови, депутати районної та сільських рад, структурні підрозділи райдержадміністрації та районної ради, керівники комунальних закладів та установ району, директори шкіл, завідуючі дитячих садків, керівники будинків культури, бібліотек, музеїв).
09.02.2017 року – проведено виїзний семінар за участю керівництва районної ради та 6-ти сільських голів з питання обміну досвідом діяльності Богданівської ОТГ: про основні засади діяльності Богданівської ОТГ, про структуру виконавчого апарату та кадрове забезпечення Богданівської сільської ради, про формування бюджету Богданівської сільської ради та напрямки використання коштів, питання – відповіді. Учасники: виконавчий апарат Богданівської ОТГ, голова та заступник голови Павлоградської районної ради, сільські голови району, спеціалісти апарату районної та сільських рад.
22.03.2017 року – відбувся презентаційний захід – міні-конференція „Децентралізація: основи, можливості та перспективи“ в рамках проекту „Сприяння децентралізації у Східній та Центральній Україні“.
Учасники: директори шкіл, керівники комунальних закладів, депутати районної ради, виконавчий апарат районної ради, переможці конкурсу творчості, члени експертного комітету конкурсу, команда – учасник Проекту, ЗМІ.
Інформація розміщена у фейсбук, ЗМІ, на сайті Павлоградського району:
http://www.pavl.dp.gov.ua/OBLADM/pavlograd_rda.nsf/docs/169603FB1B3DE23FC22580F1002C596B?opendocument;
відеозапис заходу: https://www.youtube.com/watch?v=brs12689BuA&t=893s.
Сайт всеукраїнського щотижневика „Вісник шахтаря“:
http://gazeta-vestnik.com.ua/novosti/obshhestvo/3056-na-pavlogradshhine-gotovyatsya-sozdat-eshhe-odnu-obedinennuyu-territorialnuyu-gromadu
ІІ квартал

13.04.2017 – проведено семінар з підготовки проектних заявок для участі в обласному конкурсі проектів та програм розвитку місцевого самоврядування.
10.05.2017 – проведено семінар щодо підготовки проектних заявок для у часті у конкурсі міні-грантів „Громада своїми руками“ серед громадських організацій та об’єднань жителів сіл району в рамках програми соціального партнерства між Павлоградським районом та компанією ДТЕК.
У заході взяли участь активи територіальних громад району, депутати районної та сільських рад.
ІІІ квартал

19.07.2017 року відбувся урочистий захід – церемонія нагородження переможців конкурсу міні-грантів в сільській місцевості в рамках проекту „Громада своїми руками“ 2017 року.
У заході взяли участь 12 ініціативних груп – переможців конкурсу Богданівської, Вербківської, Богуславської, Булахівської, Карабинівської, Межиріцької, Привовчанської та Троїцької сільських рад, а також активи територіальних громад району, депутати районної та сільських рад.
04.08.2017 року відбувся урочистий захід – церемонія відкриття спортивного комплексу в селі Троїцьке, оновленого в ході реалізації проекту-переможця обласного конкурсу проектів та програм розвитку місцевого самоврядування „Розвиток спортивної бази – запорука збереження, зміцнення та відновлення здоров’я сільських дітей, молоді та інших вікових категорій на території Троїцької сільської ради“ за участю заступника голови Дніпропетровської обласної ради Куюмчана М.С.,
У заході взяли участь активи територіальних громад району, депутати районної та сільських рад.
22.09.2017 року відбувся урочистий підсумковий захід – церемонія нагородження учасників та переможців проекту компанії ДТЕК „Енергоефективні школи: нова генерація“.
У заході взяли участь учні та вчителі шкіл району, активи територіальних громад району, депутати районної та сільських рад.

ІV квартал

Протягом жовтня-листопада 2017 року проходили урочисті відкриття проектів-переможців конкурсу міні-грантів в сільській місцевості в рамках проекту компанії ДТЕК „Громада своїми руками“ 2017 року – відкрито 12 об’єктів.
У заходах взяли участь активи територіальних громад району, депутати районної та сільських рад.

Заходи за участю депутатів відповідних рад, з метою пропаганди серед молоді європейських принципів місцевої і регіональної демократії

13.04.2017 року – здійснено інформаційний виступ про проведений конкурс творчості для дітей та молоді „Єдина громада“ та презентаційний захід в рамках проекту „Сприяння децентралізації у Східній та Центральній Україні“ на 12 сесії Павлоградської районної ради – учасники депутати районної ради, сільські голови, виконавчий апарат районної ради, структурні підрозділи райдержадміністрації, керівники комунальних закладів району.
11.07.2017 року – здійснено інформаційний виступ про навчальний візит за запрошенням Фонду культурного розвитку „Znak“ (Польща) до м. Краків в рамках проекту „Сприяння децентралізації у Східній та Центральній Україні“ на 13 сесії Павлоградської районної ради – учасники депутати районної ради, сільські голови, виконавчий апарат районної ради, структурні підрозділи райдержадміністрації, керівники комунальних закладів району.

Заходи в рамках Європейського тижня місцевої демократії
Розроблено план заходів, в якому передбачено ряд відповідних заходів (круглі столи, флеш-моб, виставки у бібліотеках, години спілкування, написання творчих робіт, проведення тематичних екскурсій) за участі учнівської молоді, депутатів районної та сільських рад, представників політичних партій та громадських організацій, сільських голів та голів ОТГ, та інших категорій жителів громади.
Виконання запланованих заходів наведено у таблиці:


Назва заходу
Дата проведення
Місце проведення
1Викладка історичної, освітньої, науково-популярної літератури „Велична і трагічна історія Європи“. 02-31 травняМежиріцький музей,
2Інформаційна година „Україна - держава Європейська“.11 травняМежиріцький музей
3Конкурс фотоколажів та малюнків „Я подорожую Європою“.10 травняМежиріцький музей
4Проведено конкурс дитячих малюнків „За мир та спокій в Україні та Європі“ 11 травня с.Кочережки, біля НД
5Відбулось засідання клубу за інтересами „Все буде добре“ Булахівського СБК за темою: „Відкриваємо разом англомовні країни Європи“ .11 травня с. Булахівка, СБК
6Для дітей - учасників самодіяльності та учнів школи проведено казковий марафон „Казки Європи“. Діти ознайомились з народними казками країн Європи», творами Андерсена та братів Грім.10 травня с. Троїцьке, СБК
7.Для молоді села Межиріч проведено вечір відпочинку „Наше майбутнє – Європа“. В програмі: калейдоскоп з сучасних рок та поп – композицій музично – інструментальних груп країн Європи.14 травня с. Межиріч, біля СБК на літньому танцмайданчику
8.За ініціативи комунального закладу культури „Павлоградський районний культурно-дозвільницький центр“ проведено традиційний цього річ вже ХI районний фестиваль творчо обдарованої молоді „Весняна квітка“. У конкурсній програмі фестивалю в 10 різних жанрових мистецьких номінаціях (художнє читання, вокал та хореографія) змагались обдаровані діти від 7 до 17 років з 14 сіл Павлоградщини загалом 173 учасники у 58 художніх номерах. 12 кращих виконавців було відзначено призами та нагороджено дипломами переможця. Кожний учасник отримав диплом за участь та солодкий приз. У номінаціях були представлені учасники з українськими та зарубіжними композиціями, звучали пісні з репертуару європейських західних поп та рок – груп та окремих провідних виконавців Європи, а також авторські пісні українських сучасних композиторів.13 травня с. Межиріч, СБК
9До Дня Європи членами гуртка художнього читання „Джерело“ Вербовського сільського клубу проведено низку літературних засідань на тему: „Україна – це Європа“, в ході яких відбувалось ознайомлення членів гуртка з творами провідних європейських поетів та письменників, зокрема, французьких Фредеріка Бегбедера та Мішеля Уельбека, італійського Умберто Екота.травеньВербовський СК
10„Подорож країнами Європейського союзу“ інформ -хвилинка для дітей 14 травняМалоолександрів-ський СК
11Інтернет-круїз: „Європа на твоїй долоні»“.11 травняМежиріцький музей
12„Європейська панорама“ тематична вікторина для дітей - аматорів народного дому 13 травняКочережківський НД
13Дискусійний майданчик „Європейський Союз: мрія та реальність“.14 травняМежиріцький музей
14„Європейський Союз та взаємовідносини України та ЄС“(інформаційна година)
12.05.2017
В’язівоцька СБ
15„Парад країн Європи“ (відео-подорож)
11.05.2017
Межиріцька СБ
16„Європа без кордонів“ (віртуальна мандрівка)
14.05.2017
Новоруська СБ
17„Україна та ЄС: етапи розвитку відносин“
(історична мозаіка)
14.05.2017
Карабинівська СБ
18„Чим приваблює Європа“ (куточок
європейської інформації)
Протягом травняНоводачинська СБ
19„Знайома і незнайома Європа“
(мистецький куточок)
Протягом травняПавлоградська районна біб.
20„Європа – наше майбутне“
(виставка-роздум)
Протягом травняТроїцька СБ
21„Знайомтесь – європейські столиці“
(віртуальна подорож)
14.05.2017
Богданівська СБ
22„Конституція Пилипа Орлика“
(історичн. калейдоскоп)
14.05.2017
Вербківська СБ
23„Права жінок в європей. Суспільстві“
(година правових знань
14.05.2017
Богуславська СБ
24„Свої права шануй і поважай“
(час повідомлень)
14.05.2017
Булахівська СБ
25„Конституція – паспорт держави“
(молодіжний квест)
14.05.2017
Малоолександрівська СБ
26„Наш закон основний – Конституція“
(брейн-ринг)
14.06.2017
Поперечненська СБ
27Класні години, „Ми – українці, ми – європейці“, „Європейський союз – це єдність у різноманітті“, „Незнайома Європа: цифри, факти“
8-12 травня
ЗНЗ району
28Години спілкування „Європа – наш дім“, „Зоряне сяйво країн Європи“, „Україна – країна європейська“, „Багатолика Європа“, „Україна: шлях до Європи“
8-12
травня
ЗНЗ району
29Вікторини „Розгадай цифри, пов’язані з ЄС“, „Що ми знаємо про Євросоюз“, „Що я знаю про Європу“
8-12
травня
ЗНЗ району
30Виставки-конкурси малюнків, плакатів, стіннівок „Яка вона, Європа?“, „Ми живемо в європейській країні“, „Ми – маленькі європейці“, „За мир і спокій в Україні та Європі“
8-12 травня
ЗНЗ району
31Інформаційні години „Країнами Європейського Союзу“, „Україна і Європа: грані співдружності“
8-12
травня
ЗНЗ району
32Бібліотечні уроки, бібліотечні огляди літератури за темами: „Євросоюз на карті Європи“, „Євроінтеграція: перспективи України“, „Україна: шлях до Європи“
8-12
травня
ЗНЗ району
33Європейська інформаційна панорама: „Європа – наш спільний дім“
(1-4класи), „Історія Євросоюзу“
(5-6 класи), „Знай про Європу більше“ (7-8 класи), „Перспективи вступу України до ЄС“ (9,11 кл)
12 травня
Булахівська ЗШ І-ІІІ ст.
34Перегляд відеопрезентації „Європейська панорама“ для учнів 5-8 класів
12 травня
Булахівська ЗШ І-ІІІ ст.
35Перегляд відеофільмів „Європа далека, Європа близька“, Європа“ (драма режисера Ларса фон Триєра, 1991 р.), „Європа в ХХ столітті“ (документальний фільм)
8-12 травня
Межиріцький НВК,
Межиріцька ЗШ І-ІІІ ступенів №2
36Рухливі перерви „Ігри народів Європи“
8-12 травня
Привовчанська ЗШ І-ІІІ ст.
37Тематичні виставки в шкільних бібліотеках, присвячені творчості митців світової літератури
8-12
травня
ЗНЗ району




На завершення слід зазначити, що незалежно від того, що на сьогоднішній день в Павлоградському районі діють Богданівська ОТГ, Вербківська ОТГ, Межиріцька ОТГ, Троїцька ОТГ та Богуславська с/р, Павлоградська районна рада, як орган місцевого самоврядування районного рівня, свої повноваження, визначені Законом України “Про місцеве самоврядування в Україні“, до об’єднаних територіальних громад не передавала, а продовжує їх здійснювати у повному обсязі спільно з депутатським корпусом районної ради, обраного на п’ять років, тобто до наступних місцевих виборів 2020 року.
Версія для друку Написати листа

Про цей сайт | Запитання | Адміністратор