Версія для друку
Написати листа
Програму соціально-економічного та культурного розвитку району (далі – Програма) та основні показники економічного та соціального розвитку Павлоградського району на 2019 рік розроблено відділом економічного розвитку і торгівлі райдержадміністрації за участі структурних підрозділів райдержадміністрації, територіальних органів, органів місцевого самоврядування, на виконання доручення голови облдержадміністрації від 27 серпня 2018 року № 08-56/0/35-18 „Про підготовку проекту програми соціально-економічного та культурного розвитку області на 2019 рік“.
Законодавчою основою для розроблення Програми є Закон України „Про державне прогнозування та розроблення програм економічного і соціального розвитку України“ та Постанова Кабінету Міністрів України від 26 квітня 2003 року № 621 „Про розроблення прогнозних і програмних документів економічного і соціального розвитку та складання проекту державного бюджету“ (зі змінами).
Програму розроблено з урахуванням завдань і положень: Державної стратегії регіонального розвитку на період до 2020 року, затвердженої Постановою Кабінету Міністрів України від 06 серпня 2014 року № 385, Стратегії розвитку Дніпропетровської області на період до 2020 року, затвердженої рішенням обласної ради від 26 вересня 2014 року № 561-27/VІ, Стратегії розвитку Павлоградського району на період до 2020 року, затвердженої рішенням районної ради від 20 серпня 2015 року № 663-48/VІ.
У Програмі враховано показники і заходи програм економічного і соціального розвитку на 2019 рік 1 сільської ради та 4 об’єднаних територіальних громад.
Фінансування заходів, передбачених Програмою, буде здійснюватися за рахунок коштів місцевих бюджетів, інвесторів, коштів державного, обласного бюджетів, що спрямовуються на реалізацію заходів державних цільових програм.
Програма базується на комплексі макроекономічних та галузевих прогнозів. Прогнозні розрахунки і заходи програми розроблені на основі аналізу поточної соціально-економічної ситуації в господарському комплексі району та аналізу динаміки основних показників програми соціально-економічного розвитку району за попередні роки.
Головною метою програми на 2019 рік має стати створення бази для забезпечення досягнення економічного зростання як основи вирішення всього комплексу питань соціально-економічної політики держави.
Серед головних пріоритетів економічного і соціального розвитку району на 2019 рік мають бути:
залучення інвестицій в усі сфери економічної діяльності;
формування високопродуктивного прибуткового сільськогосподарського виробництва;
поліпшення соціального захисту, рівня та якості життя населення, збільшення обсягу й підвищення якості соціальних послуг, поліпшення соціально-побутових умов жителів сільських населених пунктів, забезпечення населення якісною питною водою, будівництво доріг, капітальні ремонти закладів соціальної сфери району, поліпшення екологічного стану населених пунктів, заходи з енергозбереження;
формування якісного кадрового потенціалу в усіх галузях бюджетної сфери району, створення сприятливих умов праці і проживання спеціалістів освіти, охорони здоров’я, культури;
удосконалення діяльності та матеріально-технічної бази закладів охорони здоров’я, розвиток освіти, відродження культурних і просвітницьких традицій;
підвищення продуктивної зайнятості населення, підвищення рівня доходів та зменшення розшарування населення за рівнем доходів, недопущення заборгованості із заробітної плати;
підвищення ефективності використання паливно-енергетичних ресурсів в усіх сферах суспільного виробництва та поліпшення стану розрахунків за спожиті енергоносії;
забезпечення стабільних умов для подальшого функціонування малого підприємництва, залучення широких верств населення до підприємницької діяльності та збільшення нових робочих місць, проведення заходів по легалізації робочих місць.
1. РОЗВИТОК РЕАЛЬНОГО СЕКТОРА.
1.1Агропромисловий комплекс.
Основною галуззю в районі є сільське господарство.
Проектом розвитку агропромислового комплексу району на 2019 рік передбачається обсяг виробництва валової продукції на рівні 392,1 млн.грн. (в постійних цінах 2010 року), що складе 137,3% показника 2018 року.
В 2019 році за прогнозами, всіма категоріями господарств передбачається виробити: зерна – 149,08 тис. т, соняшнику – 8,2 тис.т, м’яса худоби та птиці – 1,7 тис. т, молока - 8,012 тис. т, яєць –8,2 тис. шт.
Проектом на 2019 рік посівні площі картоплі та овоче-баштанних складуть 2,6 тис.га або 3,1% в структурі ріллі. Вирощуванням цих культур в районі займаються господарства населення.
Попри всі економічні і фінансові труднощі в сільське господарство приходить сучасна високопродуктивна техніка. Поновлення машино-тракторного парку дає можливість виходу на якісно новий технологічний рівень сільськогосподарського виробництва.
Одним із напрямків розвитку рослинництва є збільшення терміну оренди, з урахуванням інтересів орендодавця, земельної частки (паю), що сприяє раціональному використанню та збереженню ресурсного потенціалу, так в районі 43,4% договорів оренди укладені на строк більше 10 років, 51,5% - на строк 8-10 років. В 2019 році сільськогосподарськими підприємствами облікового кола передбачено виплати по договорах оренди на земельні частки (паї) 106481,2 тис. грн..
З 2019 року прогнозується стабілізація економічної ситуації в районі. Районною державною адміністрацією приділяється значна увага комплексному веденню сільськогосподарського виробництва. Підприємства району націлюються на виробництво як рослинницької так і тваринницької продукції. В структурі рослинницької продукції району є не тільки пшениця, кукурудза та соняшник, а й круп'яні культури, тому чи не одне з важливих питань є дотримання сівозмін, завдяки чому покращується структура ґрунту, ведеться боротьба з бур'янами.
В 2019 році чисельність працюючих в сільгосппідприємствах району складе 363 осіб. Ріст середньомісячної заробітної плати одного штатного працівника в 2019 році очікується на 12,1% більше проти 2018 року.
На різке коливання рівня заробітної плати працівників агроформувань впливає сезонний характер виробництва: найбільш висока заробітна плата в період збору урожаю та найнижча – в зимовий період.
Зростання заробітної плати працівників сільгосппідприємств буде забезпечуватись :
шляхом ефективного використання робочого часу;
за рахунок росту обсягів виробництва сільськогосподарської продукції;
впровадження механізму забезпечення державних гарантій, норм галузевої угоди, а також колективних договорів щодо оплати праці.
Пріоритетні цілі та завдання на 2019-2021 роки:
сприяння впровадженню новітніх та ресурсозберігаючих технологій;
активізація селекційної роботи в рослинництві та вжиття заходів щодо боротьби з хворобами рослин;
придбання сільськогосподарської техніки з метою впровадження у виробництво технологій з мінімальним обробітком ґрунту;
стабілізація та збільшення поголів’я худоби та птиці всіх видів по всім категоріям господарств, з одночасним збереженням маточного поголів’я;
подальше покращення генетичного потенціалу тварин за рахунок впровадження штучного запліднення тварин або використання для відтворення атестованих та допущених плідників;
збереження тенденції по збільшенню та покращенню показників продуктивності тварин;
зміцнення і покращення кормової бази, умов по утриманню, вирощуванню та розведенню тварин за рахунок застосування в виробництві елементів мало витратних технологій;
здійснення постійного контролю за юридичним оформленням договорів оренди на землі запасу, резерву та не витребувані паї з метою наповнення місцевих бюджетів.
1.2. Промисловість
В Павлоградському районі в галузі промисловості працюють два підприємства, а саме: ТОВ „Макколі“, ПП Текстра – Віта“. Згідно Закону України „Про державну статистику“ інформація по виробничій діяльності даних підприємств є конфіденційною.
1.3. Розвиток сфери обігу споживчих товарів та послуг
З метою подальшого розвитку внутрішнього ринку споживчих товарів, покращення якості торгівельного обслуговування населення в 2019 році передбачається здійснити комплекс заходів щодо збереження діючих та розвиток мережі підприємств роздрібної торгівлі, так як торгівля відіграє значну роль у формуванні дохідної частини місцевих бюджетів та забезпеченні зайнятості населення. Обсяг роздрібного товарообороту планується довести до 35,4 млн. грн., реалізованих послуг – до 88,0 млн. грн., що становитиме 110% до очікуваних показників 2018 року.
З метою задоволення потреб населення у широкому асортименті послуг передбачається активізувати роботу щодо формування інфраструктури мережі підприємств сфери послуг шляхом вивчення потреб населення в необхідності організації того чи іншого виду побутових послуг на території кожної сільської ради та якісного і цільового підходу до видачі одноразової допомоги безробітним для організації підприємницької діяльності.
Планується продовжити роботу з легалізації робочих місць суб’єктів підприємницької діяльності.
Протягом року продовжити роботу з недопущення продажу неповнолітнім алкогольних напоїв і тютюнових виробів.
Висвітлювати проблемні та перспективні питання розвитку сфери торгівлі, громадського харчування, послуг на офіційному сайті Павлоградської райдержадміністрації та у засобах масової інформації.
2. СОЦІАЛЬНА ПОЛІТИКА
2.1. Заробітна плата
Основною метою програми щодо збільшення грошових доходів населення залишається забезпечення випереджаючого зростання номінальної заробітної плати по відношенню до споживчих цін, збереження реальної заробітної плати працівників, зайнятих в економіці району.
Основні пріоритетні напрямки розвитку Павлоградського району на 2019 рік є:
своєчасна виплата заробітної плати;
недопущення заборгованості із заробітної плати;
підвищення рівня доходів населення;
сприяння повній продуктивній зайнятості.
По району середньомісячна заробітна плата у 2019 році збільшиться на 10,0 % у порівнянні до очікуваного показника за 2018 рік і становитиме 15840 грн. на одного штатного працівника.
Збільшення заробітної плати планується у всіх галузях економіки.
Складовими зростання заробітної плати є підвищення рівня мінімальної заробітної плати, шляхом ефективного використання робочого часу, нарощування валової продукції сільського господарства та промисловості.
Підвищення розміру мінімальної заробітної плати, рівня пенсійного забезпечення та соціального захисту населення сприятимуть подальшому зростанню грошових доходів населення.
Заборгованість із заробітної плати на 2019 рік не прогнозується.
2.2. Зайнятість населення та ринок праці
Головним напрямком роботи в сфері зайнятості в 2019 році буде розширення сфери застосування праці за рахунок працевлаштування, професійна підготовка спеціалістів та кваліфікованих робітників відповідно до потреб ринку, створення умов для самостійної зайнятості та соціальна підтримка незайнятих громадян, зареєстрованих у державній службі зайнятості.
Одним із головних пріоритетів роботи служби зайнятості залишається сприяння працевлаштуванню тих, хто знаходиться на обліку, а також їх навчання засобам самостійного пошуку роботи. Так, в 2019 році планується працевлаштувати 320 осіб.
Зростання вимог роботодавців щодо якості та підвищення конкурентоздатності робочої сили вимагає розширених програм професійної орієнтації, підготовки та перепідготовки незайнятих, вивільнюваних та безробітних громадян, які пройдуть професійне навчання, перенавчання та підвищення кваліфікації. В 2019 році пройдуть професійне навчання та перенавчання 110 осіб візьмуть участь у громадських роботах 50 осіб.
Найбільш незахищеною категорією на ринку праці є молодь.
З метою адаптації молоді до умов ринкової економіки передбачається активізувати роботу з розвитку молодіжних центрів праці, проводити семінари.
2.3. Соціальний захист
З метою соціального захисту найбільш вразливих верств населення Павлоградського району в 2019 році планується здійснити ряд заходів:
1. Забезпечити своєчасну, в повному обсязі виплату державної соціальної допомоги та житлових субсидій на загальну суму 52532,5 тис. грн.:
за рахунок субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на виплату допомоги сім’ям з дітьми, малозабезпеченим сім’ям, інвалідам з дитинства, дітям інвалідам та тимчасової державної допомоги дітям;
державну допомогу на дітей сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування, які виховуються в дитячих будинках сімейного типу та прийомних сім’ях;
за рахунок субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на надання пільг та житлових субсидій населенню на оплату електроенергії, природного газу, житлово-комунальних послуг, придбання твердого палива та скрапленого газу, інших передбачених законодавством пільг.
2. Забезпечити виконання районної програми „Соціальний захист та підтримка найменш захищених та малозабезпечених громадян Павлоградського району на 2015-2019 роки“.
У результаті виконання даних заходів очікується досягнення певних зрушень у реалізації державної соціальної політики в районі, охоплення максимального кола осіб заходами соціального захисту й підтримки учасників антитерористичної операції та їх сімей, сімей загиблих учасників АТО, осіб, які переміщуються з районів проведення АТО, ветеранів війни та праці, інвалідів, військовослужбовців, які брали участь у бойових діях в Афганістані, осіб, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи, різноманітних пільгових категорій громадян, сімей з дітьми, забезпечення соціальної і матеріальної підтримки найбільш уразливих верств населення району шляхом додержання державних соціальних гарантій.
2.4. Пенсійне забезпечення
В 2019 році середній розмір пенсій очікується на рівні 3600,0 грн.., що на 3,4% більше очікуваних показників за 2018 рік. Чисельність пенсіонерів зменшиться на 40 осіб і становитиме на кінець 2019 року 9160 чол. 91% пенсіонерів будуть отримувати пенсію у розмірі, вищому за прожитковий мінімум.
З метою забезпечення своєчасної та в повному обсязі виплати пенсій передбачається:
активізувати роботу з платниками податків щодо своєчасної виплати заробітної плати, відрахувань до Пенсійного фонду;
активізувати роботу з платниками податків щодо погашення заборгованості зі сплати страхових внесків до Пенсійного фонду;
посилити контроль за використанням коштів, призначених на виплату пенсій та допомоги;
продовжити роботу по залученню пенсіонерів до отримання пенсій через установи банків.
2.5. Діяльність стосовно дітей, сім’ї та молоді
З метою забезпечення оптимального функціонування цілісної системи захисту прав дітей та створення у 2019 році умов для реалізації державних гарантій і конституційних прав дітей, у рамках районної „Програми захисту прав дітей та розвитку сімейних форм виховання у Павлоградському районі на 2017 - 2020 роки“ передбачається забезпечити:
активізацію діяльності органів виконавчої влади, органів місцевого самоврядування, громадськості щодо підтримки сімей з дітьми;
створенню безпечного та сприятливого середовища для розвитку дитини;
зменшенню чисельності бездоглядних та безпритульних дітей;
збільшенню рівня влаштування дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування, у дитячі будинки сімейного типу і прийомні сім’ї з державних дитячих закладів;
охопленню допомогою 100% внутрішньо переміщених сімей із дітьми;
підтримка дітей, один із батьків яких загинув у районі проведення антитерористичної операції, бойових дій чи збройних конфліктів;
зменшенню чисельності дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування, які виховуються в закладах для дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування;
створенню умов для активізації національного всиновлення;
підтримку дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування, дітей, які перебувають у складних життєвих обставинах, забезпечення належних умов для їх навчання, виховання та розвитку;
підвищення рівня культури сімейних стосунків і відповідальності батьків за виконання своїх обов’язків шляхом активізації участі батьків у семінарах, тренінгах, що сприяють формуванню сімейних цінностей;
своєчасне виявлення бездоглядних та безпритульних дітей, влаштування їх до закладів соціального захисту;
розвиток сімейних форм виховання дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування (всиновлення, опіка та піклування, створення дитячих будинків сімейного типу, прийомних сімей).
Роботу сектору у справах дітей в 2019 році планується направити:
на реалізацію на території району державної політики з питань соціального захисту дітей, запобіганню дитячій бездоглядності та безпритульності, вчиненню дітьми правопорушень;
на поширення на території району сімейних форм виховання дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування, а саме: усиновлення, влаштування під опіку, піклування, до дитячих будинків сімейного типу та прийомних сімей.
В 2019 році планується збільшити кількість прийомних сімей на 1 сім’ю та на 1 дитину.
В 2019 році пріоритетними напрямками роботи центру соціальних служб для сім’ї, дітей та молоді будуть:
забезпечення раннього виявлення, обліку та здійснення соціальної роботи з різними категоріями сімей і осіб, які опинилися у складних життєвих обставинах;
проведення соціально-профілактичної роботи, спрямованої на запобігання потраплянню в складні життєві обставини сімей, дітей та молоді;
здійснення соціального супроводу сімей, дітей та молоді, які перебувають у складних життєвих обставинах і потребують сторонньої допомоги, надання їм соціальних послуг за результатами проведеної оцінки потреб їх у таких послугах;
сприяння розвитку та функціонуванню сімейних форм виховання дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування;
забезпечення соціального супроводження прийомних сімей;
здійснення заходів щодо соціального захисту внутрішньо - переміщених осіб, військовослужбовців, які брали участь в антитерористичних операціях та членів їх сімей;
здійснення соціального патронажу неповнолітніх та молоді, які повернулися з місць позбавлення волі та умовно засуджених;
соціально-психологічна реабілітація дітей та молоді з функціональними обмеженнями;
забезпечення соціальної підтримки дітей та молоді, які живуть з ВІЛ;
профілактика раннього соціального сирітства через роботу з жінками, які мають намір відмовитися від новонародженої дитини;
підвищення якості та доступності професійних соціальних послуг для сім’ї, дітей та молоді безпосередньо у територіальних громадах;
привернення уваги громадськості до соціальних проблем, їх наслідків та їх вирішення через виробництво та розповсюдження соціальної реклами.
Реалізація програми „Соціальна підтримка сім’ї на 2017-2020 роки“ у 2019 році забезпечить:
підвищення ефективності та якості соціальних послуг, які надає центр дітям, молоді, сім’ям, збільшення кількості клієнтів та індивідуальних соціальних послуг;
підвищення рівня обізнаності дітей та молоді з питань статевого, сімейного, правового виховання, з профілактики негативних явищ (ВІЛ/СНІДу, наркоманії, тютюнопаління, алкоголізму, ЗПСШ), попередження насильства у сім’ї тощо;
підвищення ефективності соціального супроводу сімей, які опинились у кризовому стані, неповнолітніх та молоді, звільнених з місць позбавлення волі; дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування;
підвищення рівня обізнаності населення про форми сімейного виховання дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування;
збільшення кількості виготовленої та розповсюдженої соціальної реклами.
На 2019 рік на реалізацію районної комплексної програми „Соціальна підтримка сім’ї на 2017-2020 роки“ передбачається фінансове забезпечення в обсязі 15,0 тис. грн.
3. ГУМАНІТАРНА СФЕРА
3.1 Охорона здоров’я.
Медичну допомогу населенню району надають центральна районна лікарня на 130 ліжок та Павлоградський районний центр первинної медико-санітарної допомоги для населення Богданівської, Межиріцької, Троїцької об’єднаних територіальних громад та Богуславської сільської ради.
В 2018 році Павлоградський районний центр первинної медико-санітарної допомоги змінив головного розпорядника та був реорганізований в Комунальний заклад „Павлоградський районний центр первинної медико-санітарної допомоги“ Богданівської сільської ради Дніпропетровської області“.
З 1 липня 2018 року із складу Павлоградського районного центру вийшли дві амбулаторії, два фельдшерсько-акушерських пункти, п’ять фельдшерських пунктів. Таким чином, в КЗ „Павлоградський РЦПМСД“ БСР ДО“ залишилось шість амбулаторій загальної практики - сімейної медицини, два фельдшерсько-акушерських пункти, вісім фельдшерських пунктів та п’ять медичних пунктів тимчасового базування
Первинну медичну допомогу населенню Вербківської ОТГ надає КНП „Центр первинної медико-санітарної допомоги“ Вербківської сільської ради, який створений в 2018 році, включає адміністративно-господарчий підрозділ, дві амбулаторії загальної практики - сімейної медицини, шість фельдшерсько-акушерських пунктів, один фельдшерський пункт тимчасового базування.
Пріоритетним напрямком у роботі галузі охорони здоров’я у 2019 році буде поліпшення здоров’я громадян шляхом створення умов для забезпечення доступності кваліфікації медичної допомоги кожному громадянину. У 2019 році плануються виїзди пересувного флюорографа до сіл району для огляду населення, своєчасного виявлення туберкульозу та онкозахворювань.
Планується продовжити навчання медичних працівників (лікарів загальної практики сімейної медицини, медичних сестер, фельдшерів, акушерок, лаборантів), а також забезпечити якісні доступні медичні послуги населенню, можливі шляхом залучення медичних працівників до роботи в амбулаторіях ЗПСМ Павлоградського району.
Планується поліпшення умов та якості надання медичної допомоги жінкам та дітям, зміцнення репродуктивного здоров'я населення Павлоградського району.
Подальше поліпшення епідемічної ситуації, зменшення загальної кількості хворих на туберкульоз, зниження рівня захворюваності на туберкульоз та смертності від нього, зниження рівня захворюваності та смертності від ВІЛ-інфекції/СНІДу, темпів поширення мультирезистентного туберкульозу буде забезпечено шляхом реалізації державної політики, що ґрунтується на принципах загального та рівного доступу населення до якісних послуг з профілактики, діагностики та лікування туберкульозу та ВІЛ/СНІДу, догляду та підтримки ВІЛ-інфікованих і хворих на СНІД.
Забезпечити постійний контроль за щепленням населення, заходами по зниженню дитячої та материнської захворюваності, інвалідності та смертності.
В центральній районній лікарні на 2019 рік планується розгорнути 130 лікарняних ліжок.
Планова ємність амбулаторно-поліклінічних закладів складе 985 відвідувань в зміну.
Прогноз народжуваності на 2019 рік складає 270 дітей.
Загальна чисельність лікарів в закладах охорони здоров’я складе 71одиницю.
Захворюваність на 100,0 тис. населення прогнозується на рівні 61508,0 випадків, в тому числі, на туберкульоз -67,5, по новоутвореннях – 595,0, на серцево-судинні захворювання – 5436,9, на інфекційні захворювання – 1651,9, на ВІЛ– 129,9 випадків.
Смертність від захворювань на 100,0 тис. населення очікується на рівні 2107,0 випадків, зокрема; від туберкульозу – 14,0 випадків, від новоутворень -272,8, від серцево-судинних захворювань – 1487,5, від інфекційних захворювань – 42,7, від ВІЛ -28,3 випадків.
Кількість померлих дітей віком до 1 року на 1 тис. народжених живими на 2019 рік прогнозується на рівні 8,8 проміле.
Материнська смертність відсутня і не прогнозується.
За прогнозом витрати в 2019 році на харчування будуть складати 20,0 грн. на 1 ліжко/день, на медикаменти – 25,0 грн. на 1 ліжко/день.
Вісім амбулаторій загальної практики сімейної медицини знаходяться в сільській місцевості. Всі амбулаторії забезпечені санітарним транспортом.
В 2019 році очікується 165 осіб на амбулаторно-поліклінічному лікуванні, які перемістилися з АР Крим та районів проведення антитерористичної операції, на стаціонарному лікуванні - 12 осіб.
На 2019 рік прогнозується на амбулаторно-поліклінічному лікуванні 270 учасників АТО.
3.2. Освіта
У 2019 році відділ освіти молоді, спорту, культури та туризму райдержадміністрації та органи управління освітою об’єднаних територіальних громад разом із закладами загальної середньої освіти, дошкільними навчальними закладами продовжать роботу по виконанню основних завдань, поставлених перед освітянською галуззю Законом України „Про освіту“, Державною Національною доктриною розвитку освіти України в ХХІ столітті.
У 2019 році планується забезпечити збереження та функціонування 11 закладів загальної середньої освіти в чотирьох громадах та 1 ЗНЗ І-ІІІ ст. на території Богуславської сільської ради. Послуги дошкільної освіти будуть забезпечувати 15 дошкільних навчальних закладів в громадах і районі. З метою забезпечення якісного навчально-виховного процесу передбачається планомірна, системна курсова перепідготовка педагогів. Протягом 2019 року більше 200 педагогічних працівників організовано здійснять підвищення фахового рівня на курсах і тренінгах на базі Дніпропетровського обласного інституту післядипломної педагогічної освіти.
В 2019 році продовжиться забезпечення безкоштовним гарячим харчуванням 100% учнів 1 – 4 кл. та дітей пільгових категорій, вартість якого складе в середньому 18,0 грн. на особу. Влітку 2018 року планується організація роботи діяльність пришкільних таборів з денним перебуванням на базі 12 загальноосвітніх навчальних закладів для учнів 1-4 класів та пільгових категорій дітей.
З метою забезпечення доступу до якісної освіти передбачається здійснення протягом 2019 року підвозу більше 700 учнів до місць навчання та в зворотному напрямку 21 шкільними автобусами, а також заходи по забезпеченню автотранспортних одиниць паливно-мастильними матеріалами та необхідними запчастинами.
3.3. Позашкільна освіта.
В районі працюватиме 4 позашкільні заклади. Пріоритетні напрямки позашкільної освіти на 2019 рік будуть направлені на соціальну доступність, на створення умов для розвитку творчих здібностей і нахилів дітей через мережу гурткової роботи. Прогнозується протягом 2019 року збереження мережі позашкільних гуртків та секцій та охоплення понад 1320 дітей різними видами позашкільної освіти.
3.4. Культура
Основними пріоритетними напрямками підтримки культурного рівня району на 2019 рік є:
всебічне сприяння відродженню та розвитку народних промислів Павлоградщини: ковальства, гончарства, плетіння, писанкарства, вишивки, бісероплетіння, залучення майстрів прикладного мистецтва до обласних та районних виставок;
збереження повноцінного функціонування існуючої мережі закладів культури: будинків культури, клубів, бібліотек, музеїв, школи естетичного виховання та її філій;
організація дозвілля жителів Павлоградського району, заохочення їх до застосування творчих здібностей у колективах художньої самодіяльності, клубах за інтересами, навчаннями в школах естетичного виховання;
підтримка обдарованих дітей та молоді, створення умов для їх подальшого творчого зростання;
організація та проведення фестивалів, конкурсів та участі творчих колективів і окремих виконавців в обласних, всеукраїнських, міжнародних фестивалях;
проведення культурно-мистецьких заходів з нагоди державних свят, знаменних подій;
покращення умов обслуговування користувачів у сільських бібліотеках, пропаганда української книги;
сприяння забезпеченню поповнення бібліотечних фондів новими виданнями;
оснащення установ культури сучасною апаратурою та обладнанням;
продовження організації проведення виїзних концертів у віддалені села району;
забезпечення проведення семінарів, нарад, заходів щодо обміну досвідом працівників закладів культури району;
продовження роботи з паспортизації пам’яток археології, історії, монументального мистецтва та з укладення охоронних договорів на об’єкти культурної спадщини, контроль за проведенням ремонтних робіт на об’єктах культурної спадщини та заміну пам’яток з недовговічних матеріалів на нові, виконання всіх напрямків роботи зі збереження культурної спадщини.
При наявності сприятливих організаційно-економічних, фінансових умов для розвитку внутрішнього туризму сприяти впровадженню екскурсійної діяльності на території Павлоградського району.
3.5. Фізичне виховання і спорт
Основними напрямами діяльності відділу освіти, молоді, спорту, культури та туризму райдержадміністрації, сектору зв’язків з громадськістю та культурно-спортивного розвитку райдержадміністрації, фізкультурно-спортивних клубів Богданівської, Вербківської, Межиріцької, Троїцької об’єднаних територіальних громад, Богуславської сільської ради, районної громадської організації ФСТ „Колос“, Федерації футболу Павлоградського району на 2019 рік є виконання в районі заходів цільової соціальної програми розвитку фізичної культури і спорту в Павлоградському районі до 2020 року, затвердженої рішенням сесії районної ради від 15 грудня 2016 року № 157-9/VІІ.
У 2019 році планується забезпечити:
роботу фізкультурно-спортивних клубів ОТГ, Богуславської сільської ради;
участь спортсменів та команд району у змаганнях вищого рівня;
створення ДЮСШ Троїцької об’єднаної територіальної громади на умовах спів фінансування з Богданівською, Вербківською, Межиріцькою ОТГ та Богуславською сільською радою;
розвиток олімпійських, пріоритетних видів спорту: футболу, волейболу, баскетболу, легкої атлетики, тенісу настільного, бадмінтону, тенісу;
фінансування заходів Програми відповідно до затверджених бюджетних асигнувань у розмірі 60,0 тис.грн.‚ раціональне використання коштів;
провести не менше 40 районних спортивних заходів;
створити необхідні умови для сімейного дозвілля;
утримувати у належному стані спортивну базу та забезпечити її раціональне використання;
висвітлювати у ЗМІ спортивні події, досягнення спортсменів та команд у змаганнях, вирішення проблемних питань.
3.6. Сімейна та молодіжна політика
Основними напрямами діяльності відділу освіти, молоді, спорту, культури та туризму, сектору зв’язків з громадськістю та культурно-спортивного розвитку райдержадміністрації, управління соціального захисту населення райдержадміністрації, сільських рад, районних громадських організацій на 2019 рік є виконання в районі заходів цільової соціальної програми реалізації державної сімейної та молодіжної політики у Павлоградському районі на 2013-2021 роки, затвердженої рішенням сесії районної ради від 26 грудня 2012 року № 324-26/VІ.
У 2019 році забезпечити:
проведення 2-х районних заходів за участю молоді, жінок, сімей району;
участь молоді, жінок, сімей району в обласних заходах;
фінансування заходів Програми відповідно до затверджених бюджетних асигнувань у розмірі 0,9 тис. грн. та раціональне використання бюджетних коштів;
створити необхідні умови для сімейного дозвілля;
висвітлювати у ЗМІ події молодіжної, сімейної та гендерної політики, вирішення проблемних питань у цьому напрямку.
3.7. Розвиток інформаційного простору
З метою забезпечення реалізації конституційних прав громадян на отримання інформації та свободу слова у 2019 році передбачається реалізувати комплекс заходів в рамках регіональної програми „Висвітлення діяльності органів державної влади та місцевого самоврядування району на період 2015-2020 років”.
Протягом 2019 року планується:
проведення семінарів, конференцій за участю керівників місцевих органів влади, лідерів політичних партій, представників бізнесу для обговорення питань розвитку інформаційного суспільства в Україні та районі;
забезпечення висвітлення в засобах масової інформації про стан виконання заходів з питань розвитку інформаційного суспільства в Україні та районі;
сприяння створенню в місцевих засобах масової інформації тематичних рубрик та програм з питань розвитку інформаційного суспільства;
забезпечення впровадження та функціонування в районній державній адміністрації та її структурних підрозділах систем електронного документообігу й електронного цифрового підпису відповідно до чинного законодавства України.
4. БЕЗПЕКА ЖИТТЄДІЯЛЬНОСТІ
4.1. Охорона навколишнього середовища та техногенна безпека
Сфера економічної діяльності на території району головним чином представлена промисловим та сільськогосподарським виробництвом.
Одним із напрямків природоохоронних заходів по Павлоградському району є попередження забруднення навколишнього природного середовища побутовими відходами. В 2019 році буде продовжена робота щодо вирішення питання оформлення земельної ділянки для розміщення полігону твердих побутових відходів.
На території Вербківської громади за рахунок місцевого бюджету планується продовження робіт по розчистці русла р. Самара (місц. бюджет 1200,0 тис. грн.).
Також заплановано проведення заходів з озеленення та благоустрою населених пунктів Павлоградського району, основними з яких є:
упорядкування прибудинкових територій, дитячих і спортивних майданчиків, інших об’єктів масового перебування та відпочинку населення
благоустрій існуючих зелених зон, парків, скверів, алей;
висадження молодих дерев, кущів;
виявлення та ліквідація стихійних сміттєзвалищ;
очищення прибережних захисних смуг водних об’єктів від сміття;
приведення у належний санітарний стан узбіччя автомобільних доріг загального користування.
4.2. Охорона праці
З метою стабілізації стану безпеки праці на виробництві, сприянню зниження рівня виробничого травматизму у сфері охорони праці в 2018 році передбачається реалізація заходів щодо:
роботи ради безпеки життєдіяльності населення райдержадміністрації та органів місцевого самоврядування;
забезпечення соціального захисту найманих працівників зайнятих на роботах із шкідливими та небезпечними умовами праці, вжиття заходів щодо проведення атестації робочих місць на відповідність нормативно-правовим актам з охорони праці;
забезпечення систематичного аналізу, узагальнення та впровадження передового досвіду створення безпечних умов праці, запобігання виробничому травматизму і професійним захворюванням на підприємствах;
підвищення рівня спеціальної підготовки роботодавців та відповідальних посадових осіб з питань охорони праці.
5. ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ УМОВ ДЛЯ ПОДАЛЬШОГО СОЦІАЛЬНО-ЕКОНОМІЧНОГО ЗРОСТАННЯ. ІНВЕСТИЦІЙНА ДІЯЛЬНІСТЬ
5.1. Капітальне будівництво
Обсяг капітальних вкладень в 2019 році за рахунок усіх джерел фінансування очікується в обсязі 111 332,065 тис. грн., що складе 103% до очікуваного виконання 2018 року з них: 5 288,718 тис. грн. держ. бюджет, 45 821,614 тис. грн. обл. бюджет, 59221,733 тис. грн. місц. бюджет, 1000,0 тис. грн. кошти партнерів.
Планується реалізувати наступні проекти і заходи:
У сфері освіти (очікуваний обсяг фінансування 24 693,241 тис. грн., з них 9 692,577 тис. грн. місц. бюджет, 9 711,946 тис. грн. обл. бюджет, 5 288,718 тис. грн. держ. бюджет):
Капітальний ремонт системи опалення КЗ „Богданівська ЗШ І-ІІ ступенів“ за адресою вул. Шкільна, 15 в с. Богданівка Павлоградського району Дніпропетровської області (1140,97 тис. грн. місц. бюджет);
Благоустрій території Богданівської ЗШ І-ІІІ ступенів по вул. Шевченка, 32-в в с. Богданівка Павлоградського району Дніпропетровської області-реконструкція (340,473 тис. грн. місц. бюджет);
Капітальний ремонт будівлі (фасад та система опалення) КЗ „Новодачинська ЗШ І-ІІІ ступенів“ за адресою вул. Пушкіна,7 с. Нова Дача Павлоградського району Дніпропетровської області (1000 тис. грн. місц. бюджет);
Капітальний ремонт спортивного залу Новоруської ЗОШ І-ІІІ ступенів за адресою вул. Горького, 17 с. Нова Русь Павлоградського району Дніпропетровської області (657,463 тис. грн. місц. бюджет);
Капітальний ремонт будівлі шляхом заміни вікон (впровадження енергозберігаючих технологій) в КЗ „Богданівська ЗОШ І-ІІІ ступенів“ за адресою: вул. Шевченка, 32-Д в с. Богданівка Павлоградського району Дніпропетровської області (890,226 тис. грн. місц. бюджет);
Капітальний ремонт даху будівлі №2 КЗ „Богданівська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів“ за адресою: вул. Шевченка,32-Г в с. Богданівка Павлоградського району Дніпропетровської області (1624,47 тис. грн. місц. бюджет);
Капітальний ремонт будівлі комунального закладу „Кочерезький навчально-виховний комплекс „Кочерезька загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів - дитячий садок“ за адресою вулиця Абрикосова буд. 26 с. Кочережки Павлоградського району Дніпропетровської обл. (2288,718 тис.грн. держ. бюджет);
Реконструкція комунального дошкільного закладу „В'язівоцький дитячий ясла - садок „Ромашка“ загального розвитку" за адресою вул. Центральна, 70 с. В’язівок Павлоградського району Дніпропетровської області. Корегування (1520,055 тис. грн. місц. бюджет);
Капітальний ремонт приміщення їдальні Межиріцького НВК ім. І.С.Обдули Павлоградського району Дніпропетровської області (711,946 тис. грн. обл. бюджет, 190,0 тис. грн. місц. бюджет);
Капітальний ремонт будівлі їдальні Троїцької ЗШ І-ІІІ ступенів за адресою: вул. Центральна, 110а, с. Троїцьке Павлоградського району Дніпропетровської області (2328,92 тис. грн. місц. бюджет);
Капітальний ремонт Привовчанської ЗШ І-ІІІ ступенів Павлоградського району Дніпропетровської області (9000 тис. грн. обл. бюджет, 3000 тис. грн. держ. бюджет).
У сфері медицини (очікуваний обсяг фінансування 360,2 тис. грн. місц. бюджет):
Капітальний ремонт будівлі фельдшерського пункту за адресою вул. Горького, 19-а в с. Нова Русь Павлоградського району Дніпропетровської області (360,2 тис. грн. місц. бюджет).
У сфері культури (очікуваний обсяг фінансування 31015,859 тис. грн., з них 28381,932 тис. грн. місц. бюджет, 2633,927 тис. грн. обл. бюджет, ):
Капітальний ремонт братської могили Радянських воїнів в с. Богуслав Павлоградського району Дніпропетровської області (140,206 тис. грн. місц. бюджет);
Будівництво культурно-спортивного центру по вул. Багата, 22а в с. Богданівка Павлоградського району Дніпропетровської області (25 000 тис. грн. місц. бюджет);
Капітальний ремонт будівлі СБК с. Поперечне Павлоградського району, Дніпропетровської обл. (1 446,037 тис. грн. місц. бюджет);
Утеплення фасаду Народного дому за адресою: вул. П’ятихатки, 1а, с. Кочережки Павлоградського району Дніпропетровської області (332,513 тис. грн. місц. бюджет);
Реконструкція системи опалення будівлі за адресою вул. Соборна, 104 в с. Межиріч Павлоградського району Дніпропетровської області (635,251 тис. грн. обл. бюджет);
Реконструкція зовнішніх електромереж для забезпечення опалення будівлі за адресою вул. Соборна ,104 в с. Межиріч Павлоградського району Дніпропетровської області (247,382 тис. грн. обл. бюджет);
Реконструкція теплогенераторної з встановленням електрокотлів потужністю 150Квт з акумуляцією тепла в будівлі за адресою вул. Соборна ,104 в с. Межиріч Павлоградського району Дніпропетровської області (1151,294 тис. грн. обл. бюджет);
Капітальний ремонт будівлі Троїцького Будинку культури по вул. Центральна, 99 в с. Троїцьке Павлоградського району Дніпропетровської області (589,916 тис. грн. місц. бюджет, 600,0 тис. грн. обл. бюджет);
Реконструкція пам"ятки історії місцевого значення "Братська могила радянських воїнів" (охоронний №711) с. Привовчанське Павлоградського району Дніпропетровської області (873,260 тис. грн. місц. бюджет).
У сфері спорту та фізичного виховання (очікуваний обсяг фінансування 4553,871 тис. грн. місц. бюджет):
Реконструкція тиру під спортивно-оздоровчий комплекс по вул. Нова, 13, в с. Привовчанське Павлоградського району Дніпропетровської області (4553,871 тис. грн. місц. бюджет)
У сфері житлово-комунального розвитку, благоустрою та інфраструктури (очікуваний обсяг фінансування 6158,751 тис. грн., з них 3958,751 тис. грн. обл. бюджет, 1200,0 тис. грн. місц. бюджет, 1000,0 тис. грн. кошти партнерів):
Будівництво водопроводу в с. Оженківка Павлоградського району Дніпропетровської області (1000,0 тис. грн. обл. бюджет);
Дообладнання водонапірної свердловини, будівництво водонапірної башти та водонапірної мережі у с. Домаха Межиріцької сільської ради Павлоградського району Дніпропетровської області (2500,0 тис. грн. обл. бюджет);
Будівництво системи водопостачання в с. Привовчанське Павлоградського району Дніпропетровської області в рамках участі у швейцарсько-українському проекті "Підтримка децентралізації в Україні DESPRO (1000,0 тис. грн. кошти партнерів);
Реконструкція вуличного освітлення по вул. Широка, вул. Нечуй-Левицького, вул. Набережна, вул. Мавринська, вул. Зелена, вул. Осипенка, вул. Центральна, пров. Пляжний, пров. Козацький, пров. Осипенківський, пров. Робочий в с. Межиріч Павлоградського району Дніпропетровської області (458,751 тис. грн. обл. бюджет);
Очищення русла р. Самара (Вербківська сільська рада, 1200,0 тис. грн. місц. бюджет).
У сфері житлового будівництва (очікуваний обсяг фінансування 2000,906 тис. грн. місц. бюджет):
Реконструкція будівлі під гуртожиток за адресою: вул. Шевченко, 32б в с. Богданівка, Павлоградського району Дніпропетровської області(2 000,906 тис. грн. місц. бюджет).
Обсяг індивідуального житлового будівництва планується в обсязі 0,9 тис. кв. м. (на рівні 2018 року).
В інших галузях (очікуваний обсяг фінансування 6 432,357 тис. грн. місц. бюджет):
Реконструкція будівлі Вербківської сільської ради шляхом добудови другого поверху в с. Вербки Павлоградського району Дніпропетровської області (3 100,0 тис. грн. місц. бюджет);
Капітальний ремонт частини будівлі контори Троїцької сільської ради по вул. Миру, 1 в с. Троїцьке, Павлоградського району Дніпропетровської області (2518,109 тис. грн. місц. бюджет);
Нове будівництво системи оповіщення Богданівської сільської ради Павлоградського району Дніпропетровської області (814,248 тис. грн. місц. бюджет).
У сфері дорожнього господарства планується проведення капітальних та поточних ремонтів доріг на загальну суму 36 116,88 тис. грн., з них 29516,99 тис. грн. обл. бюджет, 6599,89 тис. грн. місц. бюджет.
5.2. Житлово-комунальне господарство
В 2019 році планується здійснення заходів щодо сприяння розвитку житлово-комунального господарства району за наступними напрямками:
проведення робіт з реконструкції вуличного освітлення по вул. Широка, вул. Нечуй-Левицького, вул. Мавринська, вул. Зелена, вул. Осипенко, вул. Центральна, пров. Пляжний, Козацький, Осипенківський, Робочий в с. Межиріч;
в сфері водопостачання планується завершення робіт по проекту „Будівництво системи водопостачання в с. Привовчанське в рамках участі у швейцарсько-українському проекті "Підтримка децентралізації в Україні DESPRO“;
в сфері дорожнього господарства заплановано відремонтувати 45,0 тис.кв.м. доріг комунальної власності, орієнтовна сума вкладень становить 36116,88 тис. грн.;
в сфері житлового будівництва заплановані роботи по реконструкції будівлі під гуртожиток по вул. Шевченко в с. Богданівка. Також передбачається введення в експлуатацію 1,0 тис. кв. м. житла індивідуальними забудовниками.
Планується проведення інформаційно-роз’яснювальної роботи серед населення щодо обов’язкового погашення заборгованості за надані житлово-комунальні послуги та недопущення її подальшого зростання.
5.3. Розвиток системи державних закупівель
Основні зусилля у 2019 році будуть направлені на оптимальне та раціональне використання бюджетних коштів у районі, що забезпечується конкурентним і прозорим середовищем у цій сфері.
Керівникам бюджетних організацій вжити дієві заходи щодо виконання в районі завдань державної політики у сфері державних закупівель:
посилення контролю за дотриманням чинного законодавства замовниками-розпорядниками бюджетних коштів місцевих бюджетів;
удосконалення системи інформування виробників і постачальників щодо потреб бюджетних установ району;
організація професійної підготовки та підвищення кваліфікації фахівців з питань організації та проведення процедури закупівель;
визначення виконавців робіт (товарів, послуг) за державні кошти здійснювати на конкурсних засадах з дотриманням вимог законодавства, а саме вибір переможця за найкращими тендерними пропозиціями.
5.4. Регуляторна політика, розвиток малого підприємництва та формування конкурентного середовища
В рамках програми розвитку малого підприємництва планується здійснити комплекс заходів щодо:
забезпечення дотримання місцевими органами виконавчої влади порядку підготовки проектів регуляторних актів, їх офіційного оприлюднення, здійснення аналізу регуляторного впливу;
підвищення кваліфікації працівників органів виконавчої влади, до компетенції яких належить здійснення контролю за дотриманням вимог Закону України „Про засади державної регуляторної політики у сфері господарської діяльності“;
забезпечення видачі документів дозвільного характеру виключно через центр надання адміністративних послуг;
проведення конкурсів за участю малих підприємств при розміщенні замовлень на підрядні роботи, постачання продукції та надання послуг;
сприяння розвитку підприємництва у сфері виробництва та інших пріоритетних напрямах економічного розвитку регіону через систему місцевих податків і зборів, розширення доступу підприємців до вільних виробничих площ (у тому числі на пільговій основі), забезпечення навчання підприємницькій діяльності у системі державної та недержавної освіти.
З метою запобігання порушенням законодавства про захист економічної конкуренції - погоджувати з територіальним відділенням Антимонопольного комітету України рішення, які можуть призвести до обмеження чи спотворення конкуренції на відповідних товарних ринках.
Основні показники соціально-економічного розвитку
Павлоградського району на 2019 рік
№ з/п | Показники | Одиниці виміру | Звіт/ очікуване виконання
за 2018 рік | Прогнозні показни-
ки на 2019рік | Відхи-лення
2019 р. до 2018р.
+, - | 2019р до 2018р.
% |
1. | Агропромисловий комплекс |
1.1 | Валова продукція сільського господарства всього: | тис.грн. | 285352.9 | 392055.4 | +106702,5 | 137,3 |
| у тому числі: | | | | | |
| Рослинництво | тис.грн. | 236703,4 | 333676 | -96972,6 | 140,9 |
| Тваринництво | тис.грн. | 48649,5 | 58379,4 | +9729,9 | 120 |
1.2 | Виробництво основних видів
сільськогосподарської продукції |
| Зернові – всього: | тонн | 153887.3 | 149080 | -5192,7 | 96,8 |
| - по с/г підприємствам | | 117836,3 | 120000 | +2163,7 | 101,8 |
| Соняшник | тонн | 8126 | 8200 | -74 | 100,9 |
| - по с/г підприємствам | | 41865,6 | 41900 | +34,4 | 100,1 |
| Виробництво м‘яса (по реалізації): | тонн | | | | |
- всього | | 1665 | 1700 | +35 | 102,1 |
- по с/г підприємствам | | 700 | 730 | +30 | 104,3 |
| Виробництво молока: | тонн | | | | |
- всього | | 7980 | 8012 | +32 | 100,4 |
- по с/г підприємствам | | 265 | 295 | +30 | 111,3 |
| Виробництво яєць: | тис.штук | | | | |
- всього | | 8126 | 8200 | +74 | 100,9 |
- по с/г підприємствам | | 0 | 0 | | |
1.3 | Наявність поголів‘я |
| Велика рогата худоба: | голів | | | | |
- всього | | 2718 | 2780 | +62 | 102,3 |
- по с/г підприємствам | | 170 | 180 | +10 | 105,9 |
| в т.ч. корови: | голів | | | | |
- всього | | 1719 | 1710 | -9 | 99,5 |
- по с/г підприємствам | | 60 | 60 | | 100 |
| Свині: | голів | | | | |
- всього | | 12197 | 12400 | +203 | 101,7 |
- по с/г підприємствам | | 9298 | 9500 | +202 | 102,3 |
| Птиця: | тис.голів | | | | |
- всього | | 90,0 | 90,0 | Х | 100 |
- по с/г підприємствам | | 0 | 0 | 0 | 0 |
1.4 | Продуктивність тварин |
| Надій молока на корову: | кг | | | | |
- всього | | 4677 | 4685 | +8 | 100,2 |
- по с/г підприємствам | | 4416 | 4417 | +1 | 100,02 |
| Середній приріст ВРХ | | | | | |
- всього | | 438 | 449 | +11 | 102,5 |
- по с/г підприємствам | | 425 | 436 | +11 | 102,6 |
| Середній приріст свиней | | | | | |
- всього | | 400 | 412 | +12 | 103 |
- по с/г підприємствам | | 410 | 416 | +6 | 101,5 |
| Унос яєць на курку-несучку | | | | | |
- всього | | 163 | 170 | +7 | 104,3 |
- по с/г підприємствам | | 0 | 0 | 0 | 0 |
2. | Показники рівня життя |
2.1 | Загальний обсяг роздрібного товарообороту (у порівняних цінах) | млн.грн. | 32,2
| 35,4
| +3,2 | 110,0 |
2.2 | Середньомісячний оборот на одну особу населення | грн. | 1183,0 | 1301,0 | +118,0 | 110,0 |
2.3 | Обсяг реалізованих платних послуг (у порівняних цінах) | млн..грн. | 80,0 | 88,0 | +8,0 | 110,0 |
3. | Населення та ринок праці |
3.1 | Середньорічна чисельність наявного населення | тис. чол. | 27,168 | 27,15 | -18 | 99 |
| Середньомісячна заробітна плата | грн.. | 14400,0 | 15840,0 | +1440 | 110 |
3.2 | Чисельність безробітних зареєстрованих в центрі зайнятості | чол. | 880 | 880 | Х | 100 |
4. | Капітальне будівництво |
4.1 | Обсяг капітальних вкладень за рахунок усіх джерел фінансування – всього: | млн. грн. | 108, 130 | 111, 332 | +3,202 | 103 |
| у тому числі: | | | | | |
| - виробничого призначення | млн.грн | 63,445 | 36,117 | -27,328 | 56,9 |
| - невиробничого призначення | млн.грн. | 44,685 | 75,215 | +30,53 | 168,3 |
| з них: | | | | | |
| житлове будівництво | млн.грн. | 3,016 | 2,001 | -1,015 | 66,3 |
| комунальне будівництво | млн.грн. | 9,878 | 6,159 | -3,718 | 62,4 |
| об’єкти соціальної сфери | млн. грн. | 29,154 | 60,623 | +31,47 | більше в 2,1 р. |
| інші | | 2,637 | 6,432 | +3,796 | більше в 2,4 р. |
4.2 | Введення в дію потужностей: | | | | | |
| - житла | тис. кв. м | 1,156 | 1,0 | -0,156 | 86,5 |
| - водопроводів | км | 3,0 | 6,1 | +3,1 | більше в 2,0 р. |
Версія для друку
Написати листа
|