www.pavl.dp.gov.ua
ГОЛОВНА СТОРІНКА МАПА САЙТУ ДОПОМОГА Четверг, 9 січня 2025 року
Що нового на сайті ?

Архів публікацій
Павлоградський район >> 37 сесія 27 січня 2014 року
Про районний бюджет на 2014 рік
Версія для друку Написати листа



ПАВЛОГРАДСЬКА РАЙОННА РАДА ДНІПРОПЕТРОВСЬКОЇ ОБЛАСТІ
ШОСТЕ СКЛИКАННЯ
ТРИДЦЯТЬ СЬОМА СЕСІЯ

Р І Ш Е Н Н Я

Про районний бюджет на 2014 рік


Відповідно до Конституції України, керуючись Бюджетним кодексом України, законами України „Про місцеве самоврядування в Україні“, „Про Державний бюджет України на 2014 рік“, враховуючи висновки постійної комісії з питань планування бюджету та фінансів, районна рада вирішила:

1. Установити загальний обсяг доходів районного бюджету на 2014 рік у сумі 124921,2 тис. грн., у тому числі обсяг доходів загального фонду бюджету визначити в сумі 123095,9 тис. грн., спеціального фонду бюджету – 1825,3 тис. грн., в тому числі бюджет розвитку 544,6 тис. грн. (додаток 1).
У складі доходів загального фонду бюджету затвердити обсяги:
додаткової дотації з державного бюджету на компенсацію втрат доходів місцевих бюджетів внаслідок наданих державою податкових пільг зі сплати земельного податку суб'єктам космічної діяльності, літакобудування, суднобудування та кінематографії у сумі 1788,4 тис. грн;
субвенцій із державного бюджету у сумі 34 387,8 тис. грн, із них:
на виплату допомоги сім’ям з дітьми, малозабезпеченим сім’ям, інвалідам з дитинства, дітям-інвалідам та тимчасової державної допомоги дітям у сумі 27552,6 тис. грн;
на надання пільг та житлових субсидій населенню на оплату електроенергії, природного газу, послуг тепло-, водопостачання і водовідведення, квартирної плати (утримання будинків і споруд та прибудинкових територій), вивезення побутового сміття та рідких нечистот у сумі 3254,8 тис. грн;
на надання пільг з послуг зв’язку, інших передбачених законодавством пільг (крім пільг на одержання ліків, зубопротезування, оплату електроенергії, природного і скрапленого газу на побутові потреби, твердого та рідкого пічного побутового палива, послуг тепло-, водопостачання і водовідведення, квартирної плати (утримання будинків і споруд та прибудинкових територій), вивезення побутового сміття та рідких нечистот), на компенсацію втрати частини доходів у зв’язку з відміною податку з власників транспортних засобів та інших самохідних машин і механізмів та відповідним збільшенням ставок акцизного податку з пального і на компенсацію за пільговий проїзд окремих категорій громадян у сумі 274,5 тис. грн;
на надання пільг та житлових субсидій населенню на придбання твердого та рідкого пічного побутового палива і скрапленого газу в сумі 537,6 тис. грн;
на виплату державної соціальної допомоги на дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування, грошового забезпечення батькам-вихователям і прийомним батькам за надання соціальних послуг у дитячих будинках сімейного типу та прийомних сім’ях за принципом „гроші ходять за дитиною” у сумі 697,5 тис. грн.;
на часткове відшкодування вартості лікарських засобів для лікування осіб з гіпертонічною хворобою у сумі 128,9 тис. грн.;
на фінансування Програм - переможців Всеукраїнського конкурсу проектів та програм розвитку місцевого самоврядування у сумі 590,0 тис. грн.;
на забезпечення харчуванням (сніданками) учнів 5-11 класів загальноосвітніх навчальних закладів у сумі 351,9 тис. грн.;
на здійснення заходів щодо соціально-економічного розвитку окремих територій, яка входить до його складу у сумі 1000,0 тис. грн.
субвенцій з обласного бюджету бюджетам міст та районів у сумі 53,6 тис. грн., із них:
на забезпечення безоплатними медикаментами інвалідів та учасників бойових дій періоду Великої Вітчизняної війни у сумі 7,6 тис. грн.;
на виконання доручень виборців депутатами обласної ради у 2014 році у сумі 46,0 тис. грн.
субвенцій з сільських бюджетів на проведення видатків місцевих бюджетів, що не враховуються при визначенні обсягу міжбюджетних трансфертів, у сумі 509,0 тис. грн.;
коштів, що передаються до районного бюджету з сільських бюджетів у сумі 24743,7 тис. грн.

У складі доходів спеціального фонду бюджету затвердити обсяги:

субвенцій із державного бюджету у сумі 593,1 тис. грн., із них:
на будівництво, реконструкцію, ремонт та утримання вулиць і доріг комунальної власності у населених пунктах 593,1 тис. грн.;
субвенцій з обласного бюджету бюджетам міст та районів у сумі 184,6 тис. грн., із них:
на збереження пам’яток Великої Вітчизняної війни у сумі 50,0 тис. грн.;
на фінансування переможців обласного конкурсу проектів і програм розвитку місцевого самоврядування 2012 року у сумі 134,6 тис. грн.
субвенцій з сільських бюджетів у сумі 260,0 тис. грн., із них:
інших субвенцій з сільських бюджетів у сумі 260,0 тис. грн.


2. Затвердити загальний обсяг видатків районного бюджету на 2014 рік у сумі 124954,7 тис. грн., у тому числі обсяг видатків загального фонду бюджету в сумі 122014,8 тис. грн. та видатків спеціального фонду бюджету – 2939,9 тис. грн., в тому числі бюджет розвитку 1659,2 тис. грн. за тимчасовою класифікацією видатків і кредитування місцевих бюджетів (додаток 2) та головними розпорядниками коштів (додаток 3), за головними розпорядниками коштів у розрізі бюджетних програм (додаток 3-1).

3. Установити профіцит районного бюджету у сумі 1081,1 тис. грн., в тому числі:
загального фонду районного бюджету у сумі 589,6 тис. грн., напрямком використання якого визначити передачу коштів із загального фонду бюджету до бюджету розвитку (спеціального фонду) (додаток № 6);
загального фонду районного бюджету у сумі 491,5 тис. грн., напрямком використання якого визначити повернення позики (додаток № 6).

4. Установити дефіцит спеціального фонду районного бюджету у сумі 589,6 тис. грн., джерелом покриття якого визначити:
надходження коштів із загального фонду до бюджету розвитку (спеціального фонду) у сумі 589,6 тис. грн. (додаток № 6).

5. Установити розмір оборотного касового залишку районного бюджету в сумі 50,0 тис. грн.

6. Затвердити обсяги міжбюджетних трансфертів (додаток 4) на 2014 рік:
обсяги коштів, що передаються до державного бюджету з районного бюджету, у сумі 37054,0 тис. грн.;
дотації вирівнювання, що передаються з районних та міських бюджетів (міст Києва і Севастополя, міст республіканського і обласного значення) бюджетів 3437,7 тис. грн.;
коштів, що передаються до районного бюджету з сільських бюджетів у сумі 24743,6 тис. грн.
додаткова дотація з державного бюджету на компенсацію втрат доходів місцевих бюджетів внаслідок наданих державою податкових пільг зі сплати земельного податку суб'єктам космічної діяльності, літакобудування, суднобудування та кінематографії у сумі 1788,4 тис. грн.
субвенцій із державного бюджету бюджетам міст та районів у сумі 1833,1 тис. грн., із них:
на будівництво, реконструкцію, ремонт та утримання вулиць і доріг комунальної власності у населених пунктах 593,1 тис. грн.;
на фінансування Програм - переможців Всеукраїнського конкурсу проектів та програм розвитку місцевого самоврядування у сумі 590,0 тис. грн.;
на здійснення заходів щодо соціально-економічного розвитку окремих територій у сумі 650,0 тис. грн.
субвенцій з сільських бюджетів на проведення видатків місцевих бюджетів, що не враховуються при визначенні обсягу міжбюджетних трансфертів, у сумі 509,0 тис. грн.;
інших субвенцій з сільських рад 360,0 тис. грн.
субвенцій з обласного бюджету бюджетам міст та районів у сумі 184,6 тис. грн., із них:
на збереження пам’яток Великої Вітчизняної війни у сумі 50,0 тис. грн.;
на фінансування переможців обласного конкурсу проектів і програм розвитку місцевого самоврядування 2012 року 134,6 тис. грн.

7. Надати право голові районної ради у процесі виконання районного бюджету за поданням райдержадміністрації протягом бюджетного року здійснювати своїми розпорядженнями, з подальшим затвердженням їх на сесіях районної ради, перерозподіл видатків за кодами тимчасової класифікації видатків та обсягами міжбюджетних трансфертів у межах загального обсягу бюджетних призначень головного розпорядника коштів у відповідній галузі видатків за загальним та спеціальним фондами районного бюджету з внесенням відповідних змін до додатків рішення районної ради та переліку об’єктів, фінансування яких буде проводитися за рахунок коштів бюджету розвитку.

8. Керуючись статтею 23 Бюджетного кодексу України, доручити районній державній адміністрації в особі районного фінансового управління райдержадміністрації вносити зміни до цього рішення:
погоджені з постійною комісією районної ради з питань планування бюджету та фінансів до річного та помісячного бюджетних розписів районного бюджету в порядку, визначеному чинним законодавством, якщо після прийняття рішення про районний бюджет відповідальність за виконання функцій або надання послуг, на які затверджено бюджетне призначення, у тому числі за видатками бюджету розвитку, передається відповідно до законодавства від одного головного розпорядника бюджетних коштів іншому головному розпоряднику бюджетних коштів.
за джерелами доходів і напрямами видатків головних розпорядників коштів районного бюджету за кодами тимчасової класифікації видатків та кредитування місцевих бюджетів відповідно до наказу Міністерства фінансів України від 14 січня 2011 року № 11 „Про бюджетну класифікацію” (зі змінами).
Забезпечити подальше затвердження цих змін на сесіях районної ради.

9. З метою ефективного використання коштів субвенцій та дотацій з державного та інших бюджетів надати право голові районної ради за поданням райдержадміністрації протягом бюджетного року своїми розпорядженнями з подальшим затвердженням їх на сесіях районної ради:
перерозподіляти їх річні обсяги між місцевими бюджетами та головними розпорядниками коштів районного бюджету;
збільшувати (зменшувати) дохідну та видаткову частини районного бюджету на суми уточнення обсягів трансфертів з державного та інших бюджетів і затверджувати розподіл уточнених обсягів коштів між головними розпорядниками цих коштів та місцевими бюджетами.
У процесі виконання районного бюджету, у виняткових випадках за обґрунтованим поданням головного розпорядника коштів районного бюджету, фінансове управління райдержадміністрації здійснює перерозподіл видатків у розрізі економічної класифікації в межах загального обсягу бюджетних призначень головного розпорядника коштів районного бюджету за окремим кодом тимчасової класифікації видатків окремо загального та спеціального фондів районного бюджету. Перерозподіл бюджетних призначень за бюджетними програмами в межах загального обсягу бюджетних призначень головного розпорядника коштів районного бюджету, збільшення бюджетних призначень на видатки розвитку за рахунок зменшення бюджетних призначень на видатки споживання окремо за загальним та спеціальним фондами здійснюється лише за погодженням з постійною комісією районної ради з питань планування бюджету і фінансів.

10. Установити обсяг повернення кредитів до районного бюджету в сумі 525,0 тис. грн., в тому числі повернення кредитів до спеціального фонду в сумі 525,0 тис. грн (додаток 5).

11. Затвердити перелік об’єктів (додаток 7), фінансування яких буде здійснене за рахунок коштів бюджету розвитку.

12. Установити обсяг резервного фонду районного бюджету на 2014 рік у сумі 30,0 тис. грн.

13. Затвердити перелік захищених статей видатків загального фонду районного бюджету на 2014 рік за їх економічною структурою :
оплата праці працівників бюджетних установ;
нарахування на заробітну плату;
придбання медикаментів та перев’язувальних матеріалів;
забезпечення продуктами харчування;
оплата комунальних послуг та енергоносіїв;
поточні трансферти населенню;
поточні трансферти місцевим бюджетам;
видатки на охорону здоров'я.

14. Затвердити в складі видатків районного бюджету кошти на реалізацію державних та регіональних галузевих програм на загальну суму 2400,9 тис. грн. (додаток 9).

15. Установити, що перерахування дотації вирівнювання сільським бюджетам у сумі 3437,7 тис. грн., здійснюється управлінням Державної казначейської служби України у Дніпропетровській області шляхом застосування нормативів щоденних відрахувань від доходів загального фонду районного бюджету, та перерахування коштів, що передаються з сільських бюджетів у сумі 24743,6 тис. грн. здійснюється управлінням Державної казначейської служби України у Дніпропетровській області шляхом застосування нормативів щоденних відрахувань від доходів загального фонду сільських бюджетів, згідно із додатком 4 до цього рішення.

16. Затвердити річні ліміти споживання енергоносіїв та комунальних послуг у фізичних обсягах по кожній бюджетній установі, які фінансуються з районного бюджету (додаток 8).

17. Головним розпорядникам коштів районного бюджету, та рекомендувати сільським головам:

1. Забезпечити в першочерговому порядку потребу в коштах на оплату праці працівників бюджетних установ відповідно до встановлених законодавством України умов оплати праці та розміру мінімальної заробітної плати; на проведення розрахунків за електричну та теплову енергію, водопостачання, водовідведення, природний газ та послуги зв'язку, які споживаються бюджетними установами;

2. Забезпечити укладання угод по кожному виду енергоносіїв у межах встановлених відповідним головним розпорядником бюджетних коштів обґрунтованих лімітів споживання у натуральних одиницях відповідно до встановлених асигнувань;

3. При виконанні бюджету забезпечити у повному обсязі проведення розрахунків за електричну енергію, теплову енергію, водопостачання, водовідведення, природний газ та послуги зв’язку, які споживаються бюджетними установами, не допускаючи будь-якої простроченої заборгованості з оплати вищезазначених товарів та послуг;

4. Установити ліміти споживання енергоносіїв у фізичних обсягах по кожній бюджетній установі виходячи з обсягів призначень, затверджених головним розпорядникам бюджетних коштів у рішеннях про відповідні бюджети на 2014 рік;

5. Розробити заходи, які дозволяють зменшити рівень споживання енергоносіїв бюджетними установами, взявши під особистий контроль реалізацію заходів з енергозбереження. Провести суцільну інвентаризацію бюджетних установ щодо забезпечення приладами обліку енергоносіїв та, у разі потреби, забезпечити заміну й оснащення установ сучасними засобами обліку газу, води, теплової та електричної енергії.

6. Взяти під особистий контроль реалізацію заходів з енергозбереження у бюджетній сфері, забезпечити повне оснащення бюджетних установ сучасними приладами обліку газу, води, теплової та електричної енергії.

18. На виконання статті 3 Закону України „Про Державний бюджет України на 2014 рік”, постанови Кабінету Міністрів України від 4 березня 2002 року № 256 „Про затвердження Порядку фінансування видатків місцевих бюджетів на здійснення заходів з виконання державних програм соціального захисту населення за рахунок субвенцій з державного бюджету” визначити управління праці та соціального захисту населення райдержадміністрації відповідальним за підготовку пропозицій щодо фінансування державних програм соціального захисту населення, погоджених з місцевими органами виконавчої влади та місцевого самоврядування, здійснення фінансового контролю за ефективністю витрачання коштів субвенцій з державного бюджету за зазначеними програмами.

19. Рекомендувати сільським головам:

1. Проаналізувати причини невиконання планових показників відповідних місцевих бюджетів за 2013 рік окремо за кожним дохідним джерелом та забезпечити надходження податків і зборів у 2014 році в обсягах, не менших ніж у 2013 році.

2. З метою недопущення втрат доходів місцевих бюджетів завершити перегляд договорів оренди землі та привести ставки орендної плати за землю у відповідність до граничних розмірів, передбачених Податковим кодексом України.

3. З метою підвищення ефективності управління об’єктами комунальної власності відповідних територіальних громад, вжити організаційних заходів, спрямованих на забезпечення прибуткової діяльності підприємств комунальної власності, які здійснюють господарську діяльність, погашення ними недоїмки, яка утворилася станом на 1 січня 2014 року, та збільшення надходжень від орендної плати за користування цілісним майновим комплексом та іншим майном, що у комунальній власності.

4. Забезпечити зменшення недоїмки зі сплати податків і зборів (обов’язкових платежів), які зараховуються до дохідної частини бюджетів адміністративно-територіальних одиниць району, іншими суб’єктами господарювання, яка утворилась станом на 1 січня 2014 року.

5. З метою збільшення надходжень до відповідних місцевих бюджетів не допускати прийняття рішень відповідних місцевих рад щодо надання суб’єктам господарювання пільг зі сплати податків і зборів до місцевих бюджетів.

6. З метою формування бюджету розвитку місцевих бюджетів району при укладенні договорів купівлі-продажу земельних ділянок несільськогосподарського призначення утримуватися від надання розстрочки з оплати.

7. Спрямовувати обсяги перевиконання доходів місцевих бюджетів, у першу чергу на збільшення видатків із захищених статей бюджетів, а також на заходи з енергозбереження.

20. Відповідно до статей 43, 73 Бюджетного кодексу України надати право районній державній адміністрації в особі фінансового управління райдержадміністрації отримувати у порядку, визначеному Кабінетом Міністрів України:
позики на покриття тимчасових касових розривів районного бюджету, пов’язаних із забезпеченням захищених видатків загального фонду в межах поточного бюджетного періоду за рахунок коштів єдиного казначейського рахунку на договірних умовах без нарахування відсотків за користування цими коштами з обов’язковим їх поверненням до кінця поточного бюджетного періоду;
середньострокові позики на суми невиконання у відповідному звітному періоді розрахункових обсягів кошика доходів районного бюджету, визначених у Законі України „Про Державний бюджет України на 2014 рік”, за рахунок коштів єдиного казначейського рахунка на умовах їх повернення без нарахування відсотків за користування цими коштами.

21. Додатки 1 – 9 до цього рішення є його невід’ємною частиною.

22. Контроль за виконанням цього рішення покласти на постійну комісію районної ради з питань планування бюджету та фінансів.




Голова районної ради В. БУЛГАКОВ


№ 496-37/VІ
27.01.2014

Додатки додаються:
№ 496-37 бюджет 2014.rar
Версія для друку Написати листа

Про цей сайт | Запитання | Адміністратор