www.pavl.dp.gov.ua
ГОЛОВНА СТОРІНКА МАПА САЙТУ ДОПОМОГА Середа, 8 січня 2025 року
Що нового на сайті ?

Архів публікацій
Павлоградський район >> Приймальня
Про стан проведення у 2011 році оцінки ефективності здійснення контролю за виконанням завдань, визначених законами України...
Версія для друку Написати листа
Звіт

про стан проведення у 2011 році оцінки ефективності
здійснення контролю за виконанням завдань, визначених законами України, постановами Верховної Ради України, актами і дорученнями ПрезидентаУкраїни та Кабінету Міністрів України
у Павлоградській райдержадміністрації

Керуючись Законом України „Про місцеві державні адміністрації”, постановою Кабінету Міністрів України від 18 травня 2011 року № 522 „Про затвердження Методики проведення оцінки ефективності здійснення органами виконавчої влади контролю за виконанням завдань, визначених законами України, постановами Верховної Ради України, актами і дорученнями Президента України та Кабінету Міністрів України”, з метою зміцнення виконавської дисципліни, удосконалення організації роботи з контролю та діловодства у Павлоградській райдержадміністрації, відповідно до доручення голови райдержадміністрації „Про проведення у 2011 році оцінки ефективності здійснення контролю за виконанням завдань, визначених законами України, постановами Верховної Ради України, актами і дорученнями Президента України та Кабінету Міністрів України“ від 15 вересня 2011 року № 92/1-Д
створено робочу групу для проведення у 2011 році оцінки ефективності здійснення структурними підрозділами райдержадміністрації контролю за виконанням завдань, визначених законами України, постановами Верховної Ради України, актами і дорученнями Президента України та Кабінету Міністрів України, розпорядженнями голови облдержадміністрації та райдержадміністрації (далі – акти і доручення), та затверджено її склад.
Робочою групою проаналізовано станом на 1 вересня 2011 року ефективність здійснення контролю за актами і дорученнями, зокрема, дотримання: строків виконання; порядку реєстрації та розгляду в реєстраційно-контрольних картках автоматизованої системи діловодства Облік-ОДА; порядку формування справ, картотек, банків даних; вимог щодо розгляду і встановлення строків виконання актів і доручень, якості підготовки власних розпорядчих документів на їх виконання, організації та здійснення контролю загальним відділом райдержадміністрації. Узагальнені результати перевірки направлені керівникам структурних підрозділів для вжиття дієвих заходів щодо поліпшення цієї роботи.
Проведено аналіз причин порушень термінів виконання завдань, визначених законами України, постановами Верховної Ради України, актами і дорученнями Президента України та Кабінету Міністрів України, та вжито заходів щодо поліпшення організації цієї роботи.
Сектором з питань внутрішньої політики, зв’язків із засобами масової інформації та громадськістю райдержадміністрації звіт за результатами проведення оцінки буде розміщено на веб-сайті Павлоградського району до 10.10.2011 року.
Як встановлено, найефективнішою формою контролю за виконанням директивних завдань Глави держави та Уряду є розгляд питань на засіданнях колегії райдержадміністрації.
Питання стану виконавської дисципліни та завдання щодо посилення контролю за виконанням документів органів влади вищого рівня розглянуто на засіданнях колегії райдержадміністрації у квітні та липні 2011 року.
За результатами розгляду прийняті відповідні розпорядження голови райдержадміністрації від 29.04.2010 № 247-р-11 та від 29.07.2010 № 414-р-11 „Про стан виконавської дисципліни та завдання щодо посилення контролю за виконанням актів та доручень Президента України, документів Кабінету Міністрів України, розпоряджень і доручень голови облдержадміністрації та голови райдержадміністрації”. Розпорядження перебувають на контролі за визначеними термінами, а деякі завдання носять постійний характер у певній сфері діяльності та повторно розглядаються у визначеному календарному періоді.
У райдержадміністрації відпрацьована і діє система заходів здійснення щоденного контролю за виконанням документів, які надходять із Адміністрації Президента України, Кабінету Міністрів України, облдержадміністрації, інших обласних органів виконавчої влади.
Контрольні документи поділяються в райдержадміністрації за видами та термінами виконання.
Оперативний контроль за вхідними документами, в яких встановлено завдання з одноразовим терміном виконання, та контроль за виконанням документів з періодичним терміном, розпоряджень та доручень голови райдержадміністрації здійснюється за допомогою комп’ютерної програми „Облік ОДА”, яка встановлена у загальному відділі.
З метою забезпечення належної роботи з контрольними документами, підвищення рівня виконавської дисципліни та посилення персональної відповідальності працівників апарату, структурних підрозділів райдержадміністрації за своєчасне та якісне виконання документів у райдержадміністрації постійно здійснюються заходи щодо організації виконання контрольних документів в установлені терміни, підготовки відповідної інформації за запитом, зокрема:
до відома заступників голови райдержадміністрації та виконавців структурних підрозділів щотижня (по понеділкам) доводяться плани здійснення контролю за виконанням документів вищих органів та власних рішень;
щоденно проводиться моніторинг оперативного виконання вхідних контрольних документів;
за результатами моніторингу надається щотижнева, щомісячна та щоквартальна інформація голові райдержадміністрації щодо виконання структурними підрозділами контрольних документів та рівня виконавської дисципліни.
На сьогоднішній день робота щодо виконання контрольних документів майже в усіх структурних підрозділах райдержадміністрації організована належним чином.
Результати аналізу свідчать, що станом на 1 вересня 2011 року до райдержадміністрації надійшло 2443 документів у тому числі контрольних – 894. Відсоток контрольних документів від загальної кількості вхідної кореспонденції склав 36.6%. За видами кореспондентів більша частина контрольних документів були надіслані облдержадміністрацією.
Зменшилась кількість вхідних документів, але слід зазначити, що в кожному контрольному документі збільшився спектр завдань та встановлено кілька термінів періодичного інформування про хід виконання. Тому постійно увага керівників структурних підрозділів райдержадміністрації зверталась на невідкладне вжиття заходів щодо унеможливлення поверхневого підходу до вирішення проблемних питань, визначених у контрольних документах, що не сприяє забезпеченню остаточного їх виконання, якісній реалізації та досягненню поставленої мети.
Всього опрацьовано 3668 документів.

У структурі надходжень найбільша питома вага контрольних документів припадає на кореспонденцію, яка надійшла від облдержадміністрації та обласних управлінь – 677 (75%), листування місцевого значення – 185 (20,7%), районної ради – 25 (2,7%), обласної ради – 3 (0,3%).

За минулий рік найбільшу кількість контрольних документів опрацьовано структурними підрозділами райдержадміністрації: юридичним сектором - 694, управлінням економіки – 482, відділом Держкомзему – 422, відділом організаційно-кадрової роботи – 265, управлінням праці та соціального захисту – 229, фінансовим управлінням – 223. Найменшу: архівним відділом – 14, відділом Держреєстру виборців – 1.

Слід зазначити, що 7 контрольних документи виконані з порушенням термінів (показник виконавської дисципліни становить 0,78%). Порушені терміни виконання документів, що надійшли із ОДА – 7, в т.ч. 1 розпорядження, 2 доручення, 4 – інші документи загального листування.

Із загальної кількості контрольних документів порушено терміни виконання такими структурними підрозділами: управлінням економіки (Гриценко), фінансовим управлінням (Біловол), відділом освіти (Муштат),Павлоградською районною лікарнею (Коцаренко), сектором взаємодії з правоохоронними органами, оборонної та мобілізаційної роботи у зв’язку з кадровими змінами (Пономаренко),що становить 0,78% від загальної кількості.
З метою забезпечення належної роботи з контрольними документами безпосередніми виконавцями вищезазначених структурних підрозділів надані пояснювальні записки про причини порушення терміну виконання документів відповідно до вимог розпорядження голови райдержадміністрації від 29 липня 2011 року № 414-р-11 „Про стан виконавської дисципліни та завдання щодо посилення контролю за виконанням актів та доручень Президента України, документів Кабінету Міністрів України, розпоряджень та доручень голови облдержадміністрації та голови райдержадміністрації”. За результатами проведеного аналізу за неналежне виконання службових обов’язків до посадових осіб застосовано заходи дисциплінарного впливу та усно попереджено про недопущення у подальшому порушення встановлених термінів виконання документів.
Недостатній контроль з боку окремих керівників управлінь та відділів за своєчасним і якісним опрацюванням документів, неузгодженість дій між співвиконавцями та головним виконавцем документа, обмеженість строків розгляду, кадрові зміни у секторі взаємодії з правоохоронними органами, оборонної та мобілізаційної роботи, відділі надзвичайних ситуацій, відсутність у працівників певного досвіду роботи стали основними причинами порушень термінів виконання документів.

Результати аналізу стану виконавської дисципліни свідчать про її поліпшення в тих структурних підрозділах, керівникам яких були зроблені попередження.
Так, взагалі відсутні порушення термінів виконання контрольних документів за січень-серпень 2011 року в управлінні культури і туризму райдержадміністрації, відділі організаційно-кадрової роботи, секторі з питань внутрішньої політики, зв’язків із засобами масової інформації та громадськістю райдержадміністрації.

Особливою категорією вхідних документів є розпорядження голови облдержадміністрації. Через них трансформується виконання указів та доручень Президента України, постанов Кабінету Міністрів, директивних документів органів влади вищого рівня.
Станом на 1 вересня 2011 року до райдержадміністрації надійшло 144 розпорядження голови облдержадміністрації. Майже всі розпорядження голови облдержадміністрації відносяться до категорії контрольних. Щомісячно ведеться моніторинг реагування райдержадміністрацією на розпорядження голови облдержадміністрації. Аналіз показує, що, в основному, всі відповідальні виконавці структурних підрозділів оперативно реагують на дану категорію документів, беруть на контроль виконання поставлених в них завдань та заходів.
У більшості випадків до вхідних документів з довгостроковим терміном виконання відносяться розпорядження голови облдержадміністрації, якими погоджені щорічні або довгострокові програми розвитку у певній сфері діяльності, а також заходи щодо виконання таких програм.
Структурні підрозділи, на які покладена координація роботи з відповідних галузевих завдань, здійснюють конкретні заходи щодо їх виконання .
Загальним відділом щотижнево здійснюються перевірки виконання цієї категорії документів шляхом включення їх до планів контролю. За результатами аналізу встановлено, що в більшості структурних підрозділів ведеться їх облік, контроль здійснюється у відповідності з термінами, інформації та довідки з порушених питань своєчасно надаються за запитом.
Нормативним актом місцевого рівня є розпорядження голови райдержадміністрації.
Правила підготовки розпоряджень та організація їх виконання регламентуються Положенням про розпорядження голови Павлоградської райдержадміністрації, затвердженим розпорядженням голови райдержадміністрації від 6 травня 2010 року № 359-р-10.
За 8 місяців 2011 року видано 484 розпорядження із основної діяльності.
Інформації за підписом керівників структурних підрозділів райдержадміністрації про хід виконання розпоряджень голови райдержадміністрації надаються голові райдержадміністрації та заступникам голови райдержадміністрації, а після візування зберігаються у відповідних підшивках у загальному відділі.
Станом на 1 вересня 2011 року на контролі знаходиться 44 контрольних розпоряджень голови райдержадміністрації, 28 із них - минулих років, 16 – 2011 року.
Налагоджена взаємодія зі структурними підрозділами райдержадміністрації щодо організації роботи з контрольними документами стосовно надання практичної і методичної допомоги.
З метою надання практичної і методичної допомоги підготовлено відповідні матеріали та проведено 3 навчальні семінари-наради для структурних підрозділів райдержадміністрації та апарату райдержадміністрації, на яких було надано відповідні рекомендації та пропозиції, зокрема, щодо організації обліку та діловодного контролю, підготовки матеріалів на колегію.
Постійно звертається увага структурних підрозділів на здійснення більш чіткого обліку всіх контрольних завдань за всіма категоріями документів, якісної та повноцінної підготовки інформацій, на системність і плановість при виконанні довгострокових контрольних документів згідно з встановленими термінами.
На оперативних нарадах заслуховуються звіти керівників підпорядкованих структурних підрозділів про стан виконавської дисципліни,
Керівникам структурних підрозділів райдержадміністрації рекомендовано вжити невідкладних заходів щодо унеможливлення поверхневого підходу до вирішення проблемних питань, визначених у контрольних документах, що не сприяє забезпеченню остаточного їх виконання, якісній реалізації та досягненню поставленої мети;
систематично аналізувати причини порушення термінів виконання контрольних документів, в установленому порядку притягувати до відповідальності працівників, які невчасно або не в повному обсязі виконують документи, вживати невідкладних заходів щодо посилення виконавської дисципліни, поліпшення стилю роботи із службовими документами та підвищення рівня персональної відповідальності посадових осіб за виконання покладених на них обов’язків;
за результатами проведеного аналізу зробити належні висновки щодо удосконалення організації здійснення контролю за виконанням директивних документів та розпоряджень голови райдержадміністрації, підготовки якісної, повної та компетентної інформації.
Загальному відділу райдержадміністрації:
на нарадах голови райдержадміністрації інформувати про стан виконавської дисципліни у структурних підрозділах райдержадміністрації;
продовжити роботу щодо проведення перевірок з питань діловодства, стану роботи з контрольними документами в апараті та структурних підрозділах райдержадміністрації, вносити відповідні пропозиції щодо поліпшення цієї роботи на семінарах-нарадах з питань діловодства та контролю.
У райдержадміністрації продовжується робота над підвищенням рівня заходів, спрямованих на зміцнення виконавської дисципліни, забезпечення своєчасного та якісного виконання законів України, актів та доручень Президента України, постанов і розпоряджень Кабінету Міністрів України, звернень народних депутатів України, розпоряджень та доручень голови облдержадміністрації.

Начальник загального відділу
райдержадміністрації Н.Г. СИТАРСЬКА
Версія для друку Написати листа

Про цей сайт | Запитання | Адміністратор