www.pavl.dp.gov.ua
ГОЛОВНА СТОРІНКА МАПА САЙТУ ДОПОМОГА Неділя, 22 грудня 2024 року
Що нового на сайті ?

Архів публікацій
Павлоградський район >> Районна рада
Правила пропускного режиму в адміністративній будівлі Павлоградської районної ради
Версія для друку Написати листа

ЗАТВЕРДЖЕНО

Розпорядження голови районної ради
№ 17-Р від 22 квітня 2019 року



ПРАВИЛА
пропускного режиму в адміністративній будівлі
Павлоградської районної ради

І. Загальні положення

1. Правила пропускного режиму в адміністративній будівлі Павлоградської районної ради (далі – Правила) розроблені на підставі Закону України „Про охоронну діяльність“ та „Порядку організації та забезпечення режиму секретності в органах державної влади, органах місцевого самоврядування, на підприємствах, в установах і організаціях“, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 02 жовтня 2003 року № 1561-12.
2. Пропускний режим в адміністративній будівлі Павлоградської районної ради встановлюється з метою забезпечення належної роботи та підтримання порядку, збереження матеріальних цінностей, недопущення безконтрольного проходу, проникнення в приміщення сторонніх осіб, проїзду транспортних засобів у внутрішній двір адміністративної будівлі, несанкціонованого витоку інформації, викрадення документів і майна тощо.
3. У Правилах наведені нижче терміни, що вживаються в такому значенні:
пропускний режим установлений у межах об'єкту охорони порядок, який забезпечується комплексом організаційно-правових заходів, що здійснюються з метою виключення можливості безконтрольного переміщення осіб, транспортних засобів і майна на об'єкт та з об'єкта охорони;
посвідчення є документом, який засвідчує належність особи до об’єкту охорони та підтверджує її повноваження;
об’єкт охорони будівля, територія та майно районної ради.
4. Ці Правила розповсюджуються на об’єкт, розташований за адресою: м. Павлоград, вул. Центральна, 98 (адміністративна будівля, гаражі та територія подвір’я районної ради).
5. Пропускний режим на об’єкті здійснюють сторожі відповідно до посадових інструкцій.
6. Під час здійснення своїх повноважень щодо пропуску осіб у адміністративну будівлю сторожі керуються чинним законодавством України, посадовими інструкціями та цими Правилами.
7. В адміністративній будівлі встановлений один пост охорони для забезпечення пропускного режиму.

ІІ. Організація пропускного режиму
в адміністративній будівлі Павлоградської районної ради

1. Вхід до (вихід з) адміністративної будівлі Павлоградської районної ради здійснюється через центральний вхід.
2. Право на вхід (вихід) до адміністративної будівлі Павлоградської районної ради мають працівники районної ради та працівники установ, організацій, з якими укладені договори на оренду приміщень районної ради.
3. Усім громадянам надається вільний доступ до службових приміщень за наявності документу, що посвідчує особу або за погодженням з відповідальним працівником установи, організації, куди прямує особа. При цьому, працівник, установи, організації, з яким здійснювалось погодження, несе персональну відповідальність за дотримання відвідувачем вимог цих Правил, а також за своєчасне залишення відвідувачем адміністративної будівлі.
4. Представники засобів масової інформації допускаються до адміністративної будівлі за редакційними посвідченнями штатного або позаштатного журналіста чи оператора.
5. Право безперешкодного доступу до адміністративної будівлі мають:
народні депутати України;
депутати місцевих рад району;
керівники та працівники комунальних закладів і установ району;
працівники поліції, прокуратури, Служби безпеки України, Державної фінансової інспекції України, Антимонопольного комітету України, Державної податкової служби;
голови та працівники сільських рад Павлоградського району;
інші особи, які мають на це право відповідно до чинного законодавства України.

6. У разі проведення в адміністративній будівлі нарад, семінарів, засідань колегіальних та дорадчих органів, урочистостей, інших заходів, господарських та будівельних робіт, керівники установ, організацій, відповідальні за проведення зазначених заходів, інформують районну раду не пізніше як за день про проведення заходу та категорію запрошених.
7. Якщо захід носить масовий характер (кількість осіб, що бере у ньому участь, перевищує 10), доступ до адміністративної будівлі здійснюється шляхом реєстрації за списками. Для проведення засідань сесії районної ради, нарад, семінарів, зустрічей та інших заходів учасники та запрошені можуть увійти до адміністративної будівлі у визначений час.
8. Після закінчення заходу сторож перевіряє приміщення, в якому проводився захід, на предмет відсутності сторонніх предметів та пошкоджень майна.
9. Перебування працівників установ, організацій у адміністративній будівлі здійснюється відповідно до режиму праці, встановленого Колективними договорами цих установ, організацій.


Розпорядок робочого дня:

початок роботи – о 8.00;

перерва на обід – з 12.00 до 12.45;
кінець робочого дня – о 17.00;
кінець робочого дня у п'ятницю – о 15.45;
вихідні дні – субота, неділя.

10. Перебування орендарів в адміністративній будівлі дозволяється відповідно до розпорядку робочого дня встановленого п. 2, 9. цих Правил.
11. Перебування в адміністративній будівлі у неробочі та святкові дні дозволяється працівникам згідно з погодженням із власником адміністративної будівлі та записами у відповідному журналі, який зберігається на пункті охорони.
12. Ввіз (вивіз), внесення (винесення) майна дозволяється за погодженням із головою районної ради.

13. Доступ до адміністративної будівлі іноземних делегацій, груп та окремих іноземців (далі – іноземці) дозволяється лише при наявності документу, що посвідчує особу та за погодженням з керівником (іншою відповідальною особою) установи, організації, куди прямує особа.
14. Під час прийому і роботи з іноземцями забороняється залишати їх без супроводжуючих осіб.
15. У разі спроби входу особи (осіб) до адмінбудівлі без дотримання вимог цих Правил та ігнорування законних вимог сторожа останній має право вжити до такого порушника (порушників) відповідні заходи впливу, передбачені чинним законодавством.
16. У разі виникнення непередбачуваної ситуації сторож негайно повідомляє голову районної ради та поліцію для організації відповідного реагування.
17. Перебування відвідувачів у адміністративній будівлі після закінчення робочого часу та у неробочі дні забороняється.

ІІІ. Порядок в'їзду (виїзду) автотранспорту
на територію об’єкта охорони
1. В’їзд (виїзд) транспортних засобів на територію внутрішнього двору регулюється сторожами.
2. В’їзд у внутрішній двір дозволяється виключно:
службовим автомобілям районної ради та районної державної адміністрації;
іншим автомобілям за погодженням з головою районної ради.

3. Допуск на територію автомобілів сторонніх підприємств, організацій, установ для виконання навантажувально-розвантажувальних та інших робіт здійснюється з дозволу керівника установи, організації, яка замовила вказані роботи та за погодженням з керівництвом районної ради.
4. У разі стихійного лиха, пожежі та за інших надзвичайних обставин спеціальні машини з персоналом, а також аварійні бригади пропускаються на територію районної ради безперешкодно в супроводі сторожів.
ІV. Порядок внесення (винесення), ввезення (вивезення)
матеріальних цінностей

1. Внесення (винесення) матеріальних цінностей із адміністративної будівлі, а також заміна меблів, устаткування, інвентарю, проводки електромережі або телефонного зв'язку дозволяється за накладними, підписаними відповідальними посадовими особами органів місцевого самоврядування, місцевих органів виконавчої влади та їх структурних підрозділів, розміщених у адміністративній будівлі, до компетенції яких належить організація фінансово-господарської діяльності відповідного органу.

2. У разі необхідності фото-, відео- та звукозапису відповідна апаратура вноситься у адмінбудівлю з дозволу керівника органу, у якому буде проводитися відповідний запис.

V. Порядок перебування та охорони службових приміщень

1. Працівники установ, організацій зобов'язані:

підтримувати службові приміщення і майно, яке в них знаходиться, у належному санітарному й технічному стані;
дотримуватись правил техніки безпеки під час роботи з технологічним обладнанням і побутовими приладами, а також правил пожежної безпеки;
сприяти охороні приміщень і майна, запобігати його пошкодженню або розкраданню.
2. Після закінчення робочого дня працівники установ, організацій повинні перевірити зачинення вікон, відключення від електромережі апаратури, вимкнення освітлювальних приладів, замкнути на ключ вхідні двері.

3. В робочі дні сторожі о 20.00 годині перевіряють (шляхом обходу території об’єкта) зачинення вікон, вхідних дверей службових приміщень, стан протипожежної безпеки. При виявленні порушень – вживають заходів, з метою повідомлення власника будівлі для вчинення дій щодо їх усунення.
4. Ключі від центрального входу, входу з внутрішнього двору адміністративної будівлі зберігаються у сторожа і передаються при прийомі-передачі чергування.
5. Ключами від центрального входу та входу з внутрішнього двору користуються виключно сторожі. Двері від центрального входу та входу у внутрішній двір відчинені у робочі дні з 7.30 до 18.00 год., в інший час – зачинені.
6. Для прибирання службових приміщень адміністративної будівлі ключі від них сторож видає прибиральницям установи.
7. Прибиральниці під час роботи відповідають за збереження всіх матеріальних цінностей, які наявні в службових приміщеннях. Після завершення прибирання приміщень ключі здаються сторожу.
8. Двері запасних виходів, горищ та підвальних приміщень тримають зачиненими, а ключі від них зберігаються на посту охорони. Проходи до дверей цих приміщень мають бути вільними. У разі надзвичайних ситуацій відчинення дверей забезпечують сторожі.
9. Сторожі, під час чергування, відповідно до посадової інструкції періодично здійснюють зовнішній огляд приміщень, які перебувають під охороною. У разі виявлення під час обходу ознак пожежі або затоплення не вимкнених електроосвітлювальних приладів, кондиціонерів, обчислювальної та іншої техніки сторожу дозволяється відкривати такі приміщення. Про відкривання приміщення доводиться до відома голови районної ради та керівників орендованих приміщень.

VІ. Відповідальність осіб

1. Працівники установ, організацій, розташованих в адміністративній будівлі районної ради, несуть персональну відповідальність за недотримання вимог цих Правил.

2. Сторожі несуть персональну відповідальність за недотримання вимог цих Правил.
VІІ. Прикінцеві положення

1. Про факт порушення пропускного режиму або виникнення надзвичайної ситуації сторож зобов’язаний терміново повідомити голову районної ради.



Заступник голови районної ради Л. ПЕТРЕНКО





ЗАТВЕРДЖЕНО

Розпорядження голови районної ради
№ 17-Р від 22 квітня 2019 року


ПРАВИЛА
перебування (поведінки) громадян в адміністративній будівлі Павлоградської районної ради

І. Загальні положення


1. Правила визначають поведінку громадян під час перебування в адміністративній будівлі Павлоградської районної ради, яка знаходиться за адресою: м. Павлоград, вул. Центральна, 98 (далі – адміністративна будівля).
2. Правила розміщуються на офіційному веб-сайті Павлоградського району, а також в адміністративній будівлі та є відкритими для ознайомлення.
3. Усім громадянам надається вільний доступ до службових приміщень за наявності документу, що посвідчує особу.

ІІ. Правила поведінки в адміністративній будівлі

1. Громадяни мають дотримуватись тиші та громадського порядку.

2. Громадяни зобов’язані мати охайний зовнішній вигляд.
3. Не допускається вхід та присутність в адміністративній будівлі у стані алкогольного, наркотичного сп’яніння, в одязі, який суперечить вимогам суспільної моралі, з прихованим обличчям, із плакатами та транспарантами, що містять у собі протизаконні гасла або заклики, а також з гучномовцями та пристроями, що посилюють шум.
4. Громадянам в адміністративній будівлі забороняється:
палити, вживати спиртні напої або наркотичні засоби;
нецензурно висловлюватись або вживати лайливі слова;
знаходитися без дозволу у робочих кабінетах за відсутності працівників адміністративної будівлі, установ, організацій;
використовувати адміністративну будівлю як житло;
фізично перешкоджати роботі депутатів районної ради та працівників установ, організацій, які розташовані в адміністративній будівлі;
пошкоджувати адміністративну будівлю та майно Павлоградської районної ради;
при собі мати колючі, ріжучі чи рублячі предмети або інструменти (ножі, сокири, коси, сапи, швайки, ножиці, молотки, в'язальні спиці тощо), холодну та вогнепальну зброю, будь-які види газової зброї (пістолети, газові балончики тощо), пристрої для відстрілу патронів, споряджених гумовими чи аналогічними за своїми властивостями метальними снарядами несмертельної дії, муляжі зброї, піротехнічні пристрої та вибухові речовини;
проходити до приміщення з собаками, котами, іншими домашніми чи хижими тваринами та птицею;
проходити до приміщення з будь-якими візками, велосипедами, сумками, валізами, пакетами чи іншими предметами розміром більше як 55 х 35 х 15 см (крім портфелів та жіночих сумок).

ІІІ. Відповідальність за порушення Правил перебування (поведінки) в адміністративній будівлі Павлоградської районної ради

1. У випадку порушення громадянами встановлених Правил поведінки в адміністративній будівлі працівники та сторожі адміністративної будівлі, депутати мають право робити порушникам зауваження, а також вживати заходів до усунення (запобігання) порушень відповідно до наявних повноважень.

2. У разі якщо така особа продовжує вчиняти правопорушення, сторож або інша уповноважена особа пропонує такому відвідувачу покинути адміністративну будівлю або викликає працівників поліції.
ІV. Прикінцеві положення

Правила набирають чинності з моменту їх затвердження і є обов’язковими для дотримання.




Заступник голови районної ради Л. ПЕТРЕНКО


Версія для друку Написати листа

Про цей сайт | Запитання | Адміністратор