Версія для друку
Написати листа
П РО Е К Т
ПАВЛОГРАДСЬКА РАЙОННА РАДА ДНІПРОПЕТРОВСЬКОЇ ОБЛАСТІ
ШОСТЕ СКЛИКАННЯ
СОРОК ЧЕТВЕРТА СЕСІЯ
Р І Ш Е Н Н Я
Про районний бюджет на 2015 рік
Відповідно до Конституції України, керуючись Бюджетним кодексом України, законами України „Про місцеве самоврядування в Україні“, „Про Державний бюджет України на 2015 рік“, враховуючи рішення Дніпропетровської обласної ради від 23 січня 2015 року № 605-29/VІ „Про обласний бюджет на 2015 рік“, розглянувши і обговоривши подану фінансовим управлінням райдержадміністрації інформацію про районний бюджет на 2015 рік, враховуючи висновки і рекомендації постійної комісії з питань планування бюджету та фінансів, районна рада вирішила:
1. Визначити на 2015 рік:
доходи районного бюджету у сумі 158707,8 тис. грн., в тому числі доходи загального фонду районного бюджету 157692,3 тис. грн., доходи спеціального фонду районного бюджету 1015,5 тис. грн., у тому числі бюджету розвитку 0 тис. грн. згідно з додатком 1 до цього рішення;
видатки районного бюджету у сумі 159203,6 тис. грн., в тому числі видатки загального фонду районного бюджету 157132,3 тис. грн., видатки спеціального фонду районного бюджету 2071,3 тис. гривень;
повернення кредитів до районного бюджету у сумі 495,8 тис. грн., у тому числі повернення кредитів до спеціального фонду районного бюджету 495,8 тис. гривень (додаток 5);
профіцит районного бюджету у сумі 560,0 тис. грн., в тому числі загального фонду районного бюджету 560,0 тис. грн. згідно з додатком 6 до цього рішення, напрямком використання якого визначити передачу коштів із загального фонду бюджету до бюджету розвитку (спеціального фонду).
дефіцит спеціального фонду районного бюджету у сумі 560,0 тис. грн. згідно з додатком 6 до цього рішення, джерелом покриття якого визначити надходження коштів із загального фонду до бюджету розвитку (спеціального фонду).
2. Затвердити загальний обсяг видатків за тимчасовою класифікацією видатків і кредитування районного бюджету, бюджетні призначення головним розпорядникам коштів районного бюджету на 2015 рік у розрізі тимчасової класифікації видатків і кредитування районного бюджету, у тому числі по загальному фонду 157132,3 тис. грн. та спеціальному фонду 2071,3 тис. грн. згідно з додатками 2 та 3 до цього рішення.
3. Визначити оборотний касовий залишок бюджетних коштів районного бюджету в сумі 50,0 тис. грн.
4. Затвердити на 2015 рік міжбюджетні трансферти згідно з додатком 4 до цього рішення.
5. На виконання статті 3 Закону України „Про Державний бюджет України на 2015 рік”, постанови Кабінету Міністрів України від 4 березня 2002 року № 256 „Про затвердження Порядку фінансування видатків місцевих бюджетів на здійснення заходів з виконання державних програм соціального захисту населення за рахунок субвенцій з державного бюджету” визначити управління праці та соціального захисту населення райдержадміністрації відповідальним за підготовку пропозицій щодо фінансування державних програм соціального захисту населення, погоджених з місцевими органами виконавчої влади та місцевого самоврядування, здійснення фінансового контролю за ефективністю витрачання коштів субвенцій з державного бюджету за зазначеними програмами.
6. З метою ефективного використання коштів субвенцій та дотацій з державного та інших бюджетів надати право голові районної ради за поданням райдержадміністрації протягом бюджетного року своїми розпорядженнями з подальшим затвердженням їх на сесіях районної ради:
перерозподіляти їх річні обсяги між місцевими бюджетами та головними розпорядниками коштів районного бюджету;
збільшувати (зменшувати) дохідну та видаткову частини районного бюджету на суми уточнення обсягів трансфертів з державного та інших бюджетів і затверджувати розподіл уточнених обсягів коштів між головними розпорядниками цих коштів та місцевими бюджетами.
У процесі виконання районного бюджету, у виняткових випадках за обґрунтованим поданням головного розпорядника коштів районного бюджету, фінансове управління райдержадміністрації здійснює перерозподіл видатків у розрізі економічної класифікації в межах загального обсягу бюджетних призначень головного розпорядника коштів районного бюджету за окремим кодом тимчасової класифікації видатків окремо загального та спеціального фондів районного бюджету. Перерозподіл бюджетних призначень за бюджетними програмами в межах загального обсягу бюджетних призначень головного розпорядника коштів районного бюджету, збільшення бюджетних призначень на видатки розвитку за рахунок зменшення бюджетних призначень на видатки споживання окремо за загальним та спеціальним фондами здійснюється лише за погодженням з постійною комісією районної ради з питань планування бюджету і фінансів.
7. Надати право голові районної ради у процесі виконання районного бюджету за поданням райдержадміністрації протягом бюджетного року здійснювати своїми розпорядженнями, з подальшим затвердженням їх на сесіях районної ради, перерозподіл видатків за кодами тимчасової класифікації видатків та кредитування і обсягами міжбюджетних трансфертів у межах загального обсягу бюджетних призначень головного розпорядника коштів у відповідній галузі видатків за загальним та спеціальним фондами районного бюджету з внесенням відповідних змін до додатків рішення районної ради та переліку об’єктів, фінансування яких буде проводитися за рахунок коштів бюджету розвитку.
8. За рахунок іншої додаткової дотації з обласного бюджету бюджету Павлоградського району в обсязі 4815,0 тис. грн. передбачити видатки на фінансування переможців обласного конкурсу проектів і програм розвитку місцевого самоврядування 2012-2013 років – 60,0 тис. грн., на співфінансування органів місцевого самоврядування області переможців конкурсів, учасників спільних проектів (програм), державних, міжнародних, громадських організацій (фондів), спрямованих на розвиток місцевого самоврядування, – ЄС/ПРООН „Місцевий розвиток, орієнтований на громаду, ІІ, ІІІ фаза” – 100,0 тис. грн., на співфінансування органів місцевого самоврядування області переможців конкурсів, учасників спільних проектів (програм), державних, міжнародних, громадських організацій (фондів), спрямованих на розвиток місцевого самоврядування, швейцарсько-український проект „Підтримка децентралізації в Україні” DESPRO – 250,0 тис. грн., на виконання доручень виборців депутатами обласної ради у 2015 році – 143,6 тис. грн., в обсязі 4261,4 тис. грн. – як нерозподілену.
9. Передбачити надання „Іншої субвенції“ з районного бюджету бюджетам сіл Павлоградського району в обсязі 13 059,970 тис. грн., визначеному за середнім співвідношенням рівнів видатків зведених бюджетів сіл, в обсязі не меншому ніж розраховано за нормативами 2014 року, а також залежно від загального обсягу ресурсу районного бюджету. Кошти субвенції спрямовуються на видатки для утримання сільських закладів дошкільної освіти та для утримання сільських закладів культури і мистецтва сіл Павлоградського району.
Обсяг „Іншої субвенції“ включає:
видатки на заробітну плату працівників дошкільної освіти та закладів культури і мистецтва сіл Павлоградського району, обраховані виходячи із нормативної штатної чисельності працюючих станом на 1 січня 2015 року та відповідно до розміру мінімальної заробітної плати, визначеної Законом України „Про Державний бюджет України на 2015 рік“;
видатки на оплату енергоносіїв та комунальних послуг, обраховані виходячи з лімітів споживання та діючих тарифів;
видатки на продукти харчування, медикаменти та перев’язувальні матеріали закладам дошкільної освіти сіл Павлоградського району, обраховані відповідно до кількості дітей віком від 3 до 6 років станом на 1 січня року, що передує плановому, з урахуванням коефіцієнту підвищення цін та норм на 1 дитину;
інші поточні видатки на потребу установи.
9.1. Розрахунковий показник обсягу видатків „Іншої субвенції“ для утримання сільських закладів дошкільної освіти Павлоградського району на плановий бюджетний період у сумі 9285,560 грн. визначено залежно від кількості дітей віком від 3 до 6 років станом на 1 січня року, що передує плановому, фінансового нормативу бюджетної забезпеченості на 1 дитину з урахуванням коефіцієнту охоплення дітей дошкільними закладами.
Показник обсягу субвенції (Vdosv) для утримання сільських закладів дошкільної освіти району визначається за такою формулою:
Vdosv = (Z dosv+ Edosv+ H+M + Idosv), де,
Zdosv – заробітна плата, яка включає основну заробітну плату з урахуванням підвищення мінімальної заробітної плати та ЄТС з 1 січня 2015 року, коефіцієнт на одну дитину Zdosv k – 11266,73004;
Edosv – енергоносії обраховано виходячи з лімітів споживання та діючих тарифів, коефіцієнт на одну дитину Edosv k – 3357,224335;
H – харчування обраховано з урахуванням підвищення цін та норм на 1 дитину, коефіцієнт на одну дитину Hk – 3182,30038 ;
M – медикаменти з урахуванням підвищення цін, коефіцієнт на одну дитину Mk – 6,273764259;
Idosv – інші поточні видатки, коефіцієнт на одну дитину Idosvk – 840,6273764.
Фінансовий норматив (Ddosvk – коєфіцієнт) бюджетної забезпеченості на одну дитину дошкільного віку визначається за такою формулою:
Ddosvk = Vdosv/Udosv, і Ddosvk = 17653,155894, або Dk = (Zdosv k+ Edosvk+ Hk+ Mk+ Idosvk)/ Udosv
де Udosv – кількість дітей від 3-6 років, що ходять у дошкільні заклади на території району на 1 січня року, що передує планованому.
Розмежування видатків між бюджетами визначається за формулою:
Ddosvk * Udosvsb=Vdosvsb,
де, Udosvsb – кількість дітей від 3-6 років, що ходять у дошкільні заклади сільської ради на 1 січня року, що передує плановому;
Vdosvsb - обсяг іншої субвенції для утримання сільського закладу дошкільної освіти.
№ з/п | Назва сільської ради | Контингент дітей
Udosvsb | Обсяг іншої субвенції для утримання сільських закладів дошкільної освіти (тис. грн.) Vdosvsb |
1 | Богданівська cільська рада | 50 | 882,658 |
2 | Богуславська cільська рада | 42 | 741,433 |
3 | Булахівська cільська рада | 29 | 511,942 |
4 | Вербківська cільська рада | 60 | 1059,189 |
5 | В"язівоцька cільська рада | 26 | 458,982 |
6 | Карабинівська cільська рада | 24 | 423,675 |
7 | Кочережківська cільська рада | 0 | 0 |
8 | Межиріцька cільська рада | 133 | 2347,870 |
9 | Новоруська cільська рада | 0 | 0 |
10 | Новодачинська cільська рада | 82 | 1447,559 |
11 | Поперечненська cільська рада | 12 | 211,838 |
12 | Привовчанська cільська рада | 42 | 741,433 |
13 | Троїцька cільська рада | 26 | 458,981 |
| Разом | Udos=526 | 9 285,560 |
9.2. Розрахунковий показник обсягу видатків „Іншої субвенції“ для утримання сільських закладів культури і мистецтва сіл Павлоградського району у сумі 3774,410 грн. визначений виходячи із нормативної штатної чисельності працівників сільських закладів культури і мистецтва сіл у планованому бюджетному періоді.
Показник обсягу субвенції (Vkm) для утримання сільських закладів культури і мистецтва сіл району визначається за такою формулою:
Vkm = (Zkm + Ekm), де,
Zkm – заробітна плата, яка включає основну заробітну плату з урахуванням підвищення мінімальної заробітної плати та ЄТС з 1 січня 2015 року, коефіцієнт на одну штатну одиницю Zkm k – 29773,49519;
Ekm – енергоносії, обраховані виходячи з лімітів споживання та діючих тарифів, коефіцієнт на одну штатну одиницю Ekm k – 8409,711684;
Фінансовий норматив (Dkmk – коефіцієнт) бюджетної забезпеченості на одну штатну одиницю визначається за такою формулою:
Dkmk = Vkm/Ukm, і Dkmk = 38183,206879, або Dkmk = (Zkm k+ Ekmk)/ Ukm,
де Ukm – нормативні штати сільських закладів культури і мистецтва району на 1 січня 2015 року.
Розмежування видатків між бюджетами визначається за формулою:
Dkmk * Ukmsb= Vkmsb,
де Ukmsb – кількість штатних одиниць закладів культури і мистецтва сільської ради на 1 січня 2015 року;
Vkmsb – обсяг для утримання сільських закладів культури і мистецтва у сільському бюджеті.
№ з/п | Назва сільської ради | Нормативні штати
Ukmsb | Обсяг для утримання сільських закладів культури і мистецтва ( тис. грн.) Vkmsb |
1 | Богданівська cільська рада | 5,5 | 210,008 |
2 | Богуславська cільська рада | 13,0 | 496,382 |
3 | Булахівська cільська рада | 12,75 | 486,836 |
4 | Вербківська cільська рада | 4,25 | 162,279 |
5 | В"язівоцька cільська рада | 7,25 | 276,828 |
6 | Карабинівська cільська рада | 6,25 | 238,646 |
7 | Кочережківська cільська рада | 9,60 | 366,558 |
8 | Межиріцька cільська рада | 12,5 | 477,290 |
9 | Новоруська cільська рада | 3,0 | 114,550 |
10 | Новодачинська cільська рада | 4,25 | 162,279 |
11 | Поперечненська cільська рада | 3,25 | 124,094 |
12 | Привовчанська cільська рада | 8,75 | 334,103 |
13 | Троїцька cільська рада | 8,25 | 324,557 |
| Разом | Ukm 98,85 | 3 774 ,410 |
9.3. Не використану розпорядником бюджетних коштів за призначенням протягом бюджетного року „Іншу субвенцію“ з районного бюджету бюджетам сіл Павлоградського району для утримання сільських закладів дошкільної освіти та закладів культури і мистецтва, органи Державного казначейства згідно з Бюджетним кодексом України повертають до бюджету, з якого вона була надана.
10. Керуючись статтею 23 Бюджетного кодексу України доручити районній державній адміністрації в особі районного фінансового управління райдержадміністрації вносити зміни до цього рішення:
погоджені з постійною комісією районної ради з питань планування бюджету та фінансів до річного та помісячного бюджетних розписів районного бюджету в порядку, визначеному чинним законодавством, якщо після прийняття рішення про районний бюджет відповідальність за виконання функцій або надання послуг, на які затверджено бюджетне призначення, у тому числі за видатками бюджету розвитку, передається відповідно до законодавства від одного головного розпорядника бюджетних коштів іншому головному розпоряднику бюджетних коштів.
за джерелами доходів і напрямами видатків головних розпорядників коштів районного бюджету за кодами тимчасової класифікації видатків та кредитування місцевих бюджетів відповідно до наказу Міністерства фінансів України від 14 січня 2011 року № 11 „Про бюджетну класифікацію” (зі змінами).
Забезпечити подальше затвердження цих змін на сесіях районної ради.
11. Затвердити на 2015 рік перелік об’єктів, фінансування яких буде здійснюватися за рахунок коштів бюджету розвитку, згідно з додатком 7 до цього рішення.
12. Затвердити на 2015 рік резервний фонд районного бюджету у сумі 30,0 тис. гривень.
13. Затвердити перелік захищених статей видатків загального фонду районного бюджету на 2015 рік за їх економічною структурою:
оплата праці працівників бюджетних установ;
нарахування на заробітну плату;
придбання медикаментів та перев’язувальних матеріалів;
забезпечення продуктами харчування;
оплата комунальних послуг та енергоносіїв;
поточні трансферти населенню;
поточні трансферти місцевим бюджетам;
14. Затвердити річні ліміти споживання енергоносіїв та комунальних послуг у фізичних обсягах по кожній бюджетній установі, які фінансуються з районного бюджету (додаток 8).
15. Затвердити в складі видатків районного бюджету кошти на реалізацію місцевих програм у сумі 1445,6 тис. грн. згідно з додатком 9 до цього рішення.
16. Відповідно до статей 43 та 73 Бюджетного кодексу України надати право районній державній адміністрації отримувати у порядку, визначеному Кабінетом Міністрів України:
позики на покриття тимчасових касових розривів районного бюджету, пов’язаних із забезпеченням захищених видатків загального фонду, в межах поточного бюджетного періоду за рахунок коштів єдиного казначейського рахунку на договірних умовах без нарахування відсотків за користування цими коштами з обов'язковим їх поверненням до кінця поточного бюджетного періоду.
17. Установити, що у загальному фонді районного бюджету на 2015 рік до доходів належать надходження, визначені статтею 64 Бюджетного кодексу України.
18. Установити, що джерелами формування спеціального фонду районного бюджету на 2015 рік у частині доходів та в частині кредитування є надходження, визначені статтею 691 Бюджетного кодексу України.
19. Установити, що джерелом формування спеціального фонду районного бюджету на 2015 рік у частині фінансування є кошти, які передаються з загального фонду районного бюджету.
20. Розпорядникам коштів місцевих бюджетів забезпечити в першочерговому порядку потребу в коштах на оплату праці працівників бюджетних установ відповідно до встановлених законодавством України умов оплати праці та розміру мінімальної заробітної плати; на проведення розрахунків за електричну та теплову енергію, водопостачання, водовідведення, природний газ та послуги зв’язку, які споживаються бюджетними установами. Затвердити ліміти споживання енергоносіїв у натуральних показниках для кожної бюджетної установи, виходячи з обсягів відповідних бюджетних асигнувань.
21. Установити, що перерахування реверсної дотації до державного бюджету в сумі 23 151,0 тис. грн. перераховується управлінням Державного казначейства України в Павлоградському районі Дніпропетровської області щодекади рівними частинами в останній день декади відповідно до розпису Державного бюджету за рахунок фактичних надходжень доходів загального фонду місцевого бюджету.
22. Рекомендувати сільським головам:
22.1. Проаналізувати причини невиконання планових показників відповідних місцевих бюджетів за 2014 рік окремо за кожним джерелом доходів та забезпечити надходження податків і зборів у 2015 році у запланованих обсягах.
22.2. З метою недопущення втрат доходів місцевих бюджетів завершити перегляд договорів оренди землі та привести ставки орендної плати за землю у відповідність до граничних розмірів, передбачених Податковим кодексом України.
22.3. З метою підвищення ефективності управління об’єктами комунальної власності відповідних територіальних громад вжити організаційних заходів, спрямованих на забезпечення прибуткової діяльності підприємств комунальної власності, які здійснюють господарську діяльність, погашення ними недоїмки, яка утворилася станом на 1 січня 2015 року, та збільшення надходжень від орендної плати за користування майном, що знаходиться у комунальній власності.
22.4. Забезпечити зменшення недоїмки зі сплати податків і зборів (обов’язкових платежів), які зараховуються до дохідної частини бюджетів адміністративно-територіальних одиниць району, іншими суб’єктами господарювання, яка утворилась станом на 1 січня 2015 року.
22.5. З метою збільшення надходжень до місцевих бюджетів переглянути рішення відповідних органів місцевого самоврядування щодо діючих місцевих податків і зборів та встановлення ставок нововведених згідно із Законом України „Про внесення змін до Податкового кодексу України та деяких законодавчих актів України щодо податкової реформи“, місцевих податків і зборів та акцизного збору, на допускати прийняття рішень відповідних місцевих рад щодо надання суб’єктам господарювання пільг зі сплати податків і зборів до місцевих бюджетів.
22.6. З метою формування бюджету розвитку місцевих бюджетів району при укладенні договорів купівлі-продажу земельних ділянок несільськогосподарського призначення утримуватися від надання розстрочки з оплати.
22.7. Спрямовувати обсяги перевиконання доходів місцевих бюджетів, у першу чергу, на збільшення видатків із захищених статей бюджетів, а також на заходи з енергозбереження.
23. Прийняти на фінансування Комунальний заклад „Павлоградська центральна районна лікарня Дніпропетровської обласної ради“, переданий на фінансування з обласного бюджету.
24. Додатки 1 – 9 до цього рішення є його невід’ємною частиною.
25. Контроль за виконанням цього рішення покласти на постійну комісію з питань планування бюджету та фінансів.
В.о. голови районної ради Н. ГРИМАЙЛО
№ 608-44/VІ
від 26.01.2015 року
Додатки додаються:додатки.rar
Висновок_ПБК_2_41.doc
Версія для друку
Написати листа
|